ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XIX |
Скликання: | VIII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 6 |
Дата реєстрації: | 20.12.2021 |
Проголосовано: | 22.12.2021 11:21:11 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
18
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
9
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 6
ЗДОЛБУНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
( СКЛИКАННЯ )
Р І Ш Е Н Н Я
______________________ 2021 року № ________
Про затвердження Програми відшкодування різниці між тарифами на послугу централізованого опалення та на послугу з постачання теплової енергії для потреб населення, встановленими уповноваженими органами, на 2021-2022 роки
Керуючись статтею 78 Господарського кодексу України, статтями 7, 91 Бюджетного кодексу України, статтями 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 3 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», статтями 12, 15 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та на виконання рішення виконавчого комітету Здолбунівської міської ради від 24 листопада 2021 року №406 «Про коригування розмірів тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послугу з постачання теплової енергії, що надається комунальним підприємством «Здолбунівкомуненергія», Здолбунівська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Програму відшкодування різниці між тарифами на послугу централізованого опалення та на послугу з постачання теплової енергії для потреб населення, встановленими уповноваженими органами, на 2021-2022 роки (далі - Програма), що додається.
- Начальнику фінансового управління Здолбунівської міської ради Олені ШИКАЛО під час формування міського бюджету на 2021-2022 роки передбачити видатки на виконання заходів Програми та забезпечити фінансування заходів Програми
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, промисловості, транспорту, зв’язку, благоустрою, житлового фонду, торгівлі та агропромислового комплексу (голова Войцеховський О.І.)., а організацію його виконання – на директора комунального підприємства «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради Анатолія СТОЛЯРЧУКА.
Міський голова Владислав СУХЛЯК
АРКУШ ПОГОДЖЕННЯ
до проєкту рішення Здолбунівської міської ради
«Про затвердження Програми відшкодування різниці між тарифами на послугу централізованого опалення та на послугу з постачання теплової енергії для потреб населення, встановленими уповноваженими органами, на 2021-2022 роки»
Проєкт рішення підготував:
начальник відділу з питань комунального господарства, благоустрою та екології міської ради | Петро ГОРОШКО |
ПОГОДЖЕНО:
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | Юрій СОСЮК |
секретар міської ради | Валентина КАПІТУЛА |
начальник відділу організаційної роботи та документообігу апарату міської ради | Володимир ДАЦЮК |
начальник відділу з юридичної роботи та питань персоналу апарату міської ради | Світлана ГЕРАСИМЮК |
начальник відділу - головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та контролю апарату міської ради | Вікторія БОЙКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення
Здолбунівської міської ради
________________________
ПРОГРАМА
ВІДШКОДУВАННЯ РІЗНИЦІ МІЖ ТАРИФАМИ НА ПОСЛУГУ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ ТА НА ПОСЛУГУ З ПОСТАЧАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ ДЛЯ ПОТРЕБ НАСЕЛЕННЯ, ВСТАНОВЛЕНИМИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОРГАНАМИ,
НА 2021-2022 РОКИ
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
Прийняття Програми зумовлено тим, що виконавчий комітет міської ради затверджує тарифи житлово-комунальному підприємству у розмірі, нижче економічно-обгрунтованих витрат на виробництво (надання) послуг, що призводить до отримання збитків та погіршення фінансового стану виробника та надавача послуг.
Проте, сама процедура коригування, організаційні та технологічні зміни на підприємстві, не дозволяють здійснювати коригування діючих тарифів при кожній зміні цін на складові. В результаті на теплопостачаючому підприємстві створюються значні суми кредиторської заборгованості, в тому числі за спожиті енергоносії, податки, по заробітній платі. Виробник послуг, через дефіцит коштів, не має можливості проводити поточні ремонти теплових мереж та об’єктів.
Таким чином, виділення коштів на відшкодування різниці в тарифах для населення з бюджету територіальної громади є найбільш реальним джерелом забезпечення фінансової діяльності підприємства в період встановлення тарифів в розмірі меншим ніж економічно обґрунтований.
Ця Програма, пов'язана з виконанням власних повноважень органів місцевого самоврядування щодо встановлення тарифів на комунальні послуги, визначених підпунктом 2 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та пунктом 2 частини третьої статті 4 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Ця Програма підготовлена на виконання рішення Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради від 27 жовтня 2021 року № 396 «Про коригування розмірів тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послугу з постачання теплової енергії, що надається комунальним підприємством «Здолбунівкомуненергія» та рішення Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради від 24 листопада 2021 року № 406 «Про коригування розмірів тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послугу з постачання теплової енергії, що надається комунальним підприємством «Здолбунівкомуненергія» (далі-Рішення).
Постанова Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» в разі змін цін на складові тарифів, збільшення мінімальної заробітної плати, податків та зборів діюче законодавство, зокрема, з метою недопущення збитковості підприємств, які надають такі послуги, передбачає коригування тарифів за відповідними складовими.
Згідно з статтею 7 Бюджетного кодексу України та статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування мають право самостійно визначати напрями використання коштів відповідно до законодавства України. Статтею 91 Бюджетного кодексу України визначено, що до видатків місцевих бюджетів, що можуть здійснюватися з усіх місцевих бюджетів, належать видатки на інші програми, пов'язані з виконанням власних повноважень, затверджені відповідною місцевою радою згідно із законом.
Згідно з статтею 3 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» державна політика у сфері житлово-комунальних послуг ґрунтується на таких принципах:
забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги, на умовах самофінансування, досягнення рівня економічно обґрунтованих витрат на виробництво таких послуг (стаття 3 Закону України «Про житлово - комунальні послуги»);
регулювання цін/тарифів на житлово-комунальні послуги у випадках, визначених законом, з урахуванням досягнутого рівня соціально- економічного розвитку, природних особливостей відповідного регіону та технічних можливостей.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення» державні регульовані ціни повинні бути економічно обґрунтованими (забезпечувати відповідність ціни на товар витратам на його виробництво, продаж (реалізацію) та прибуток від його продажу (реалізації).
Статтею 15 Закону України «Про ціни і ціноутворення» визначені гарантії, що надаються суб'єктам господарювання під час державного регулювання цін. Так органи місцевого самоврядування, які встановили державні регульовані ціни на товари в розмірі, нижчому від економічно обґрунтованого розміру, зобов'язані відшкодувати суб'єктам господарювання різницю між такими розмірами за рахунок коштів відповідних бюджетів. Установлення органами місцевого самоврядування державних регульованих цін на товари в розмірі, нижчому від економічно обґрунтованого розміру, без визначення джерел для відшкодування різниці між такими розмірами за рахунок коштів відповідних бюджетів не допускається і може бути оскаржено в судовому порядку.
Згідно з листом Міністерства розвитку громад та територій України щодо надання роз'яснень від 11.11.2021 № 7/10.2/17175-21 різниця, що виникатиме між розміром економічно обґрунтованих тарифів та тарифів, що застосовуватимуться до населення в опалювальному періоді 2021/2022 років, підлягає відшкодуванню відповідно до статті 15 Закону України «Про ціни і ціноутворення» за рахунок коштів місцевого бюджету.
Механізм формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії визначений Порядком, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 (із змінами).
Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 07.07.2021 № 1085 затверджені зміни до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22.03.2017 № 308.
Комунальне підприємство «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради засноване на власності територіальної громади міста Здолбунова, відповідно до рішеня Здолбунівської міської ради № 1187 від 26.04.2005 Здолбунівська міська рада є його єдиним засновником та власником.
Враховуючи Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021-2022 рр., укладений 30.09.2021 між Кабінетом Міністрів України в особі Прем'єр-міністра України, Міністра розвитку громад та територій України і Міністра енергетики України, НАК «Нафтогаз України», Офісом Президента України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та Палатою місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад 21.10.2021, Рішенням виконавчого комітету Здолбунівської міської ради від 27.11.2021 № 396 та рішенням виконавчого комітету Здолбунівської міської ради від 24.11.2021 № 406 КП «Здолбунівкомуненергія» встановлені економічно-обґрунтовані тарифи на послугу з постачання теплової енергії для населення на рівні 2161,15 грн/Гкал (з ПДВ).
Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про державну допомогу суб'єктам господарювання» (далі-Закон ) дія Закону поширюється на будь-яку підтримку суб'єктів господарювання надавачами державної допомоги за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів для виробництва товарів або провадження окремих видів господарської діяльності, крім випадків, передбачених частиною другою цієї статті. Дія Закону не поширюється, зокрема, на підтримку господарської діяльності, пов'язаної з наданням послуг, що становлять загальний економічний інтерес, у частині компенсації обґрунтованих витрат на надання таких послуг.
Згідно з пунктом 14 частини першої статті 1 Закону послуги, що становлять загальний економічний інтерес - послуги, пов'язані із задоволенням особливо важливих загальних потреб громадян, що не можуть надаватися на комерційній основі без державної підтримки.
Перелік послуг, що становлять загальний економічний інтерес, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2018 № 420 «Про затвердження переліку послуг, що становлять загальний економічний інтерес», зокрема затверджено перелік послуг у сфері надання житлово-комунальних послуг, зокрема послуги з постачання теплової енергії.
Основними напрямками діяльності суб'єктів господарювання, які надають послуги у сфері теплопостачання, є: виробництво, транспортування та постачання теплової енергії. Щодо стану ринків у сфері теплопостачання, то відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про природні монополії» транспортування теплової енергії належить до сфери діяльності суб'єктів природних монополій. Відповідно до статті 6 Закону України «Про природні монополії» господарська діяльність з виробництва та постачання теплової енергії належить до суміжних ринків, які можуть бути потенційно конкурентними.
2. МЕТА ПРОГРАМИ
Основною метою Програми є відшкодування КП «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради різниці між встановленими економічно-обґрунтованими тарифами на послугу централізованого опалення та на послугу з постачання теплової енергії (далі – комунальна послуга) для населення і тими тарифами, що визначені до застосування, відповідно до рішень виконавчого комітету Здолбунівської міської ради (далі-Різниця між тарифами), аби виконавець комунальної послуги забезпечив своєчасність надання, безперервність і відповідну якість комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договорів про їх надання.
Також затвердження даної Програми має за мету:
- забезпечення прозорого та ефективного порядку відшкодування різниці між тарифами на комунальну послугу для населення, встановленими уповноваженими органами, на 2021-2022 роки;
- забезпечення беззбиткової діяльності комунального підприємства відповідно до вимог Господарського кодексу України, Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та забезпечення безперебійного функціонування підприємств, збереження кількості та якості надання населенню комунальної послуги;
- прогнозування та виділення з бюджету Здолбунівської територіальної громади коштів для відшкодування різниці між тарифами на комунальну послугу для потреб населення, встановлених уповноваженими органами, на 2021-2022 роки;
- недопущення застосування до кінцевих споживачів комунальних послуг (населення) тарифів на комунальні послуги, встановлених уповноваженими органами, розмір яких перевищуватиме розмір тарифів на вказані комунальні послуги, що застосовувалися до відповідних споживачів в кінці опалювального періоду 2021-2022 років;
- постачання природного газу підприємствам теплопостачання з метою надання ними комунальних послуг населенню.
- зменшення фінансового навантаження на одержувачів житлово-комунальних послуг у Здолбунівській територіальній громаді.
Відшкодування різниці між тарифами на комунальну послугу для потреб населення з урахуванням обставин, що склалися і які призвели до невідповідності застосовуваного тарифів на теплову енергію, її виробництва, транспортування і постачання та тарифів на комунальну послугу для потреб населення до встановлених, економічно-обґрунтованих таких тарифів.
Відсутність відшкодування різниці між тарифами ставить під загрозу стабільність забезпечення населення якісною комунальною послугою і може призвести до:
- припинення надання цих послуг;
- збільшення заборгованості теплопостачальних підприємств за спожиті енергоносії.
- ШЛЯХИ І МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, СТРОК ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
З метою врахування інтересів як споживачів послуг централізованого опалення та послуги з постачання теплової енергії, так і теплопостачаючого комунального підприємства Здолбунівської міської ради, вирішення проблеми, пропонується здійснити шляхом прийняття рішення Здолбунівської міської ради «Про затвердження Програми відшкодування різниці між тарифами на послугу централізованого опалення та на послугу з постачання теплової енергії для потреб населення, встановленими уповноваженими органами на 2021-2022 роки» та виділення з міського бюджету коштів для компенсації різниці в тарифах.
Дія програми поширюється на 2021-2022 роки.
4. ЗАВДАННЯ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
Завдання Програми відшкодування різниці між тарифами на послугу централізованого опалення та на послугу з постачання теплової енергії для потреб населення, встановленими уповноваженими органами на 2021-2022 роки сформовані у додатку 1 до даної програми.
5. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОГРАМИ
Виділення коштів з бюджету Здолбунівської територіальної громади на відшкодування різниці між тарифами для населення є найбільш реальним джерелом забезпечення діяльності теплопостачаючого підприємства в період застосування ним тарифів в менших розмірах, ніж встановлені.
Забезпечення впродовж опалювального періоду 2021-2022 років безперервного надання в місті послуги з централізованого опалення та постачання теплової енергії для потреб населення.
Недопущення застосування до кінцевих споживачів комунальних послуг (населення) тарифів на послуги з постачання теплової енергії, встановлених уповноваженими органами, розмір яких перевищуватиме розмір тарифів на вказані комунальні послуги, що застосовувалися до відповідних споживачів в кінці опалювального періоду 2020-2021 років.
6. ОРІЄНТОВНИЙ ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПРОГРАМИ
З початку та до кінця опалювального періоду 2021-2022 років різниця між тарифами на послуги з постачання теплової енергії становитиме 7457029,00 грн. | ||
КП "Здолбунівкомуненергія" | ||
Період | Плановий відпуск (Гкал) | Різниця між тарифами для населення, грн з ПДВ |
жовтень 2021 | 528,44 | 143154,00 |
листопад 2021 | 1561,29 | 463313,00 |
грудень 2021 | 3350,456 | 1193533,00 |
РАЗОМ 10-12.2021 року | 1800000,00 | |
січень 2022 | 3349,8 | 1193299,00 |
лютий 2022 | 3011,56 | 1072808,00 |
березень 2022 | 2898,48 | 1032526,00 |
квітень 2022 | 749,04 | 266831,00 |
РАЗОМ 01-04.2022 року | 3565464,00 | |
жовтень 2022 | 528,44 | 188246,00 |
листопад 2022 | 2240,69 | 798201,00 |
грудень 2022 | 3102,26 | 1105118,00 |
РАЗОМ 10-12.2022 року | 2091565,00 | |
РАЗОМ 2022 рік | 5657029,00 | |
Разом: | 7457029,00 |
7. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Виконання Програми здійснює відділ з питань комунального господарства, благоустрою та екології Здолбунівської міської ради.
Контроль за виконанням Програми, в тому числі за цільовим, ефективним використанням бюджетних коштів здійснює постійна комісія з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, промисловості, транспорту, зв’язку, благоустрою, житлового фонду, торгівлі та агропромислового комплексу.
Відповідальність за достовірність підтверджуючих документів, використаних при підготовці розрахунку різниці між тарифами, покладається на керівника комунального підприємства.
Інформація відповідального виконавця про хід виконання Програми та її реалізації заслуховується на пленарному засіданні сесії Здолбунівської міської ради з прийняттям відповідного рішення.
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів ради Юрій СОСЮК
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
ПРОГРАМИ ВІДШКОДУВАННЯ РІЗНИЦІ МІЖ ТАРИФАМИ НА ПОСЛУГУ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ ТА НА ПОСЛУГУ З ПОСТАЧАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ ДЛЯ ПОТРЕБ НАСЕЛЕННЯ, ВСТАНОВЛЕНИМИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОРГАНАМИ, НА 2021-2022 РОКИ
1. | Ініціатор розроблення програми | Здолбунівська міська рада | |
2. | Розробник програми | Відділ з питань комунального господарства, благоустрою та екології Здолбунівської міської ради | |
3. | Співрозробники програми | КП «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради | |
4. | Головний розпорядник коштів | Здолбунівська міська рада | |
5. | Відповідальний виконавець програми | Відділ з питань комунального господарства, благоустрою та екології Здолбунівської міської ради, КП «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради | |
6. | Учасники програми | Здолбунівська міська рада, відділ з питань комунального господарства, благоустрою та екології Здолбунівської міської ради, КП «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради | |
7. | Термін реалізації програми | 2021-2022 роки | |
8. | Етапи виконання програми (для довгострокових програм) | - | |
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього | 7457,029 | |
у тому числі: | |||
9.1. | коштів державного бюджету | - | |
9.2. | коштів місцевого бюджету: | 7457,029 | |
коштів обласного бюджету | - | ||
коштів місцевого бюджету | 7457,029 | ||
9.3. | коштів інших джерел | - | |
Секретар міської ради Валентина КАПІТУЛА
Додаток 2
до Програми
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
ПРОГРАМИ ВІДШКОДУВАННЯ РІЗНИЦІ МІЖ ТАРИФАМИ НА ПОСЛУГУ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ ТА НА ПОСЛУГУ З ПОСТАЧАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ ДЛЯ ПОТРЕБ НАСЕЛЕННЯ, ВСТАНОВЛЕНИМИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОРГАНАМИ, НА 2021-2022 РОКИ
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | Етапи виконання програми | Усього витрат на виконання програми (тис.грн) | ||||
I | ||||||
2021 рік | 2022 рік | |||||
Усього | 1800,00 | 5657,029 | 7457,029 | |||
державний бюджет | - | - | ||||
місцевий бюджет, у тому числі: | 1800,00 | 5657,029 | 7457,029 | |||
бюджет | - | - | ||||
| 1800,00 | 5657,029 | 7457,029 | |||
Інші бюджети | - | - |
Секретар міської ради Валентина КАПІТУЛА
Додаток 2
до ПРОГРАМИ
ВІДШКОДУВАННЯ РІЗНИЦІ МІЖ ТАРИФАМИ НА ПОСЛУГУ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ ТА НА ПОСЛУГУ З ПОСТАЧАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ ДЛЯ ПОТРЕБ НАСЕЛЕННЯ, ВСТАНОВЛЕНИМИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОРГАНАМИ,
НА 2021-2022 РОКИ
ПОРЯДОК
ВІДШКОДУВАННЯ РІЗНИЦІ МІЖ ТАРИФАМИ НА ПОСЛУГУ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯЧ ТА НА ПОСЛУГУ З ПОСТАЧАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ, ВСТАНОВЛЕНИМИ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОРГАНАМИ,
НА 2021-2022 РОКИ
- Цей Порядок визначає механізм розрахунків, відшкодування різниці між тарифами на послуги КП «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради (далі - Порядок, Суб'єкт господарювання) з централізованого опалення та послугу з постачання теплової енергії для населення, що утворюється між економічно-обґрунтованими тарифами, які встановлені та тими тарифами, що визначені до застосування з початку та до кінця опалювального періоду 2021-2022 років (далі — Різниця між тарифами), в рамках цієї Програми.
- Суб'єкт господарювання щомісячно здійснює розрахунки з різниці між тарифами за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку та подає до Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради разом з усіма підтверджуючими документами, використаними під час розрахунків.
2.1. Обсяг Різниці між тарифами визначається суб'єктом господарювання як різниця між встановленими економічно-обґрунтованими тарифами і тими тарифами, що визначені до застосування з початку та до кінця опалювального періоду 2021-2022 років з врахуванням показників фактичного відпуску теплової енергії, але не більше планованих показників відпуску теплової енергії для населення.
- За результатами перевірки Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради поданих розрахунків за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку та підтверджуючих документів, здійснюється підготовка відповідного проєкту рішення про погодження розрахунків з Різниці між тарифами для його розгляду виконавчим комітетом Здолбунівської міської ради.
- Видатки на відшкодування Різниці між тарифами Здолбунівська міська рада передбачає у бюджеті Здолбунівської територіальної громади згідно з наданими суб'єктом господарювання розрахунками, погоджених Фінансовим управлінням Здолбунівської міської ради та на підставі прийнятого Виконавчим комітетом Здолбунівської міської ради рішення про погодження розрахунків щодо Різниці між тарифами.
- На підставі прийнятого рішення Виконавчим комітетом Здолбунівської міської ради про погодження розрахунків щодо Різниці між тарифами Фінансове управління Здолбунівської міської ради укладає договір з Суб'єктом господарювання відповідно до форми згідно з додатком 2 до цього Порядку.
- Перерахування коштів здійснюється на рахунок Суб'єкта господарювання та використовуються ним виключно за таким цільовим призначенням: на оплату за спожиті енергоносії, а саме: за постачання природного газу, послуги з транспортування і розподілу природного газу, згідно з умовами відповідних договорів.
6.1. Суб'єкт господарювання зобов'язаний у місячний строк з дня отримання коштів надати для Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради документи, які підтверджують використання отриманих бюджетних коштів в рамках цієї Програми за цільовим призначенням (платіжні доручення тощо).
Секретар міської ради Валентина КАПІТУЛА
Додаток 1
до Порядку
Договір
про відшкодування Різниці між тарифами на послугу з централізованого опалення та на послугу з постачання теплової
енергії для населення, встановленими уповноваженими органами,
на 2021-2022 роки
м.Здолбунів « » 2021 року
Здолбунівська міська рада в особі міського голови Сухляка Владислава Олеговича, що діє на підставі Статуту (надалі - Сторона 1), з однієї сторони, та
Комунальне підприємство «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради, в особі директора Столярчука Анатолія Леонідовича, що діє на підставі Статуту (надалі - Сторона 2), з іншої сторони, у подальшому - Сторони,
відповідно до рішення Здолбунівської міської ради «Про затвердження Програми відшкодування різниці між тарифами на послугу з централізованого опалення та на послугу з постачання теплової енергії для потреб населення, встановлених уповноваженими органами, на 2021-2022 роки» від « » 2021 року № ___ уклали цей Договір про наступне:
1. Предмет Договору
1.1. Предметом цього Договору є: відшкодування різниці між встановленими економічно-обґрунтованими тарифами на комунальні послуги з централізованого опалення та з постачання теплової енергії для населення (рішення виконавчого комітету Здолбунівської міської ради від «24» листопада 2021 року №406) і тарифами, що визначені до застосування (рішення виконавчого комітету Здолбунівської міської ради від «27» жовтня 2021 року №396).
1.2. Різниця між встановленими економічно-обґрунтованими тарифами на послуги з централізованого теплопостачання та з постачання теплової енергії для населення у розмірі 2432,05 грн/Гкал (з ПДВ) – з жовтня, 2457,90 грн/Гкал (з ПДВ) – з листопада і визначеними до застосування такими тарифами у розмірі 2161,15 грн/Гкал (з ПДВ) становить 270,90 грн. в жовтні, 296,75 грн. в листопаді і відшкодовується Стороні 2 за рахунок бюджету Здолбунівської територіальної громади згідно з розрахунком, форма якого передбачена додатком 1 до Порядку та який в тому числі є невід'ємною частиною цього Договору.
1.3. Відшкодування Різниці між тарифами здійснюється на виконання рішення виконавчого комітету Здолбунівської міської ради від «24» листопада 2021 року №406 та рішення виконавчого комітету Здолбунівської міської ради від «27» жовтня 2021 року №396 та рішення Здолбунівської міської ради від « » 2021 року № , Про затвердження Програми відшкодування різниці між тарифами на послугу централізованого опалення та на послугу з постачання теплової енергії для потреб населення, встановленими уповноваженими органами, на 2021-2022 роки
1.4. Відшкодування Різниці між тарифами здійснюється за період з «жовтня» 2021 року до закінчення 2022 року.
2. Обов'язки та права Сторін
- Сторона 2 за результатами виконаного розрахунку, надає Стороні документи, зазначені в п. 1.2 Договору.
- Сторона 1 беручи до уваги наданий розрахунок, підтверджуючі документи та на підставі рішення Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради відшкодовує на розрахунковий рахунок Сторони 2 Різницю між тарифами.
- Сторона 2 зобов'язується використати отримані бюджетні кошти за цільовим призначенням: оплатити за спожиті енергоносії, зокрема за природний газ, послуги з транспортування природного газу, послуги з розподілу природного газу.
3.Відповідальність Сторін
3.1. У випадку підтвердження використання Стороною 2 коштів не за цільовим призначення, згідно з пунктом 2.3. цього Договору, Сторона 1 припиняє виконання зобов'язань в рамках Програми.
- Відповідальність за достовірність підтверджуючих документів, використаних при підготовці розрахунку різниці між тарифами, покладається на Сторону 2.
- За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
- Усі спори, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним вирішуються шляхом переговорів та консультацій між Сторонами. Будь-яка із Сторін має право ініціювати їх проведення.
- У разі недосягнення Сторонами згоди спори вирішуються у судовому порядку.
4.Дія Договору
- Цей Договір набирає чинності з дати його укладання Сторонами. Керуючись статтею 631 Цивільного кодексу України, Сторони домовилися, що умови цього Договору застосовуються до відносин, які виникли до його укладання, а саме з 01 «жовтня» 2021 року та діє до «31» грудня 2022 року.
- Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
- Зміни у цей Договір можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється Додатковою угодою до цього Договору.
- Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
- Цей Договір може бути розірваний за ініціативою однієї із Сторін, відповідно до вимог чинного законодавства.
5. Інші умови Договору
- Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання обов'язків згідно з цим Договором внаслідок настання форс-мажорних обставин, що виникли після укладення Договору, і Сторони не могли їх передбачити.
- Строк виконання зобов'язань відкладається на строк дії форс-мажорних обставин.
6. Прикінцеві положення Договору
- Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.
- Сторона 2 є платником ПДВ.
- Реквізити сторін
ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК:
Здолбунівська міська рада | КП «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради | |
ЄДРПОУ: 05391130 | ЄДРПОУ: 30032555 | |
Місцезнаходження: м.Здолбунів | Місцезнаходження: м.Здолбунів | |
вул.Грушевського, 14 | вул.Шкільна, 40а | |
Тел. | Тел. /факс: +380678823925 | |
р/р №UA | IBAN №UA853333680000026004300012815 | |
МФО 820172 ГУДКСУ у Рівненській області | АТ «Державний ощадний банк України», МФО 333368 |
Голова _____________В.О. Сухляк Директор __________ А.Л. Столярчук
Додаток 2
до Порядку
РОЗРАХУНОК
різниці між тарифами на послуги з централізованого теплопостачання та з постачання теплової енергії для населення, встановленими уповноваженими органами, на 2021 -2022 роки,
в рамках Програми
наданий комунальним підприємством «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради, ЄДРПОУ 30032555
1. Встановлений економічно-обґрунтований тариф на послугу з централізованого опалення для потреб населення на рівні грн/Гкал (з ПДВ) (рішення Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради № від « » 2021р.)
2. Визначений до застосування тариф на послугу з централізованого опалення для потреб населення на рівні грн./Гкал (з ПДВ) за жовтень місяць 2021 року (рішення Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради № від « » 2021р.)
3.Встановлений економічно-обґрунтований тариф на послугу з постачання теплової енергії для потреб населення на рівні грн/Гкал (з ПДВ) (рішення Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради № від « » 2021р.)
4.Визначений до застосування тариф на послугу з постачання теплової енергії для потреб населення на рівні грн./Гкал (з ПДВ) з початку та до кінця опалювального періоду 2021-2022 років (рішення Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради № від « » 2021р.)
5.Різниця між встановленими економічно-обґрунтованими тарифами (пункт 1 цього розрахунку) і тими тарифами, що визначені до застосування з початку та до кінця опалювального періоду 2021-2022 років (п. 2 цього розрахунку), становить .
5.1.Відшкодування різниці з бюджету Здолбунівської міської територіальної громади проводиться згідно з п.2.1 Порядку
Місяць | Планована кількість теплової енергії (Гкал) | Планований обсяг І природного газу (м3) | Планована вартість теплової енергії (грн) (стовпець 2 х пункт 3 розрахунку) | Фактична кількість теплової енергії (Гкал) | Фактичний обсяг І природного газу (м3) | Фактична вартість теплової енергії (грн) (стовпець 5 х пункт 3 розрахунку) | Відшкодування різниці з бюджету Рівненської міської територіальної громади (грн) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
жовтень 2021 року | |||||||
листопад 2021 року | |||||||
грудень 2021 року | |||||||
січень 2022 року | |||||||
лютий 2022 року | |||||||
березень 2022 року | |||||||
квітень 2022 року | |||||||
жовтень 2022 року | |||||||
листопад 2022 року | |||||||
грудень 2022 року |
До розрахунку також додаються підтверджуючі документи:
- щодо розподілу обсягів природного газу (окремо по постачанню та розподілу природного газу);
- спискові показники рахунків споживачам;
- інформація згідно з примірною формою №15, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 16.12.2019р. №312
Директор
КП «Здолбунівкомуненергія» Анатолій СТОЛЯРЧУК
КП «Здолбунівкомуненергія» Анатолій СТОЛЯРЧУК
(підпис)
Головний бухгалтер Лариса ЦІЦЮРА
Головний бухгалтер Лариса ЦІЦЮРА
(підпис)
Головний економіст Олена ПРОКОПЧУК
Головний економіст Олена ПРОКОПЧУК
(підпис)