ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 2
Про нову редакцію Положення про
Центр надання адміністративних послуг
Здолбунівської міської ради, затвердженого
рішенням Здолбунівської міської ради
від 10 грудня 2020 року № 17
Проєкт
ЗДОЛБУНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
восьме скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 15 квітня 2022 року №2
Про нову редакцію Положення про
Центр надання адміністративних послуг
Здолбунівської міської ради, затвердженого
рішенням Здолбунівської міської ради
від 10 грудня 2020 року № 17
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», з метою покращення якості надання адміністративних послуг, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», з метою покращення якості надання адміністративних послуг за погодженням з постійними комісіями, Здолбунівська міська рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради в новій редакції , що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення Здолбунівської міської ради від 22 вересня 2021 року № 659 «Про нову редакцію Положення про Центр надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради, затвердженого рішенням Здолбунівської міської ради від 10 грудня 2020 року № 17».
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров’я, культури, спорту, соціального захисту, молодіжної політики, законності, регламенту, депутатської діяльності, етики та врегулювання конфлікту інтересів (голова Висоцький Ю.О.).
Міський голова Владислав СУХЛЯК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Здолбунівської
міської ради
від 15 квітня 2022 року №2
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
1. Центр надання адміністративних послуг (далі - Центр) є структурним підрозділом Здолбунівської міської ради без статусу юридичної особи і утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг на території Здолбунівської міської територіальної громади.
2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центруприймається Здолбунівською міською радою.
Вибір місця розташування Центру, його територіальних підрозділів та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів здійснюється в межах території Здолбунівської міської територіальної громади, яку він обслуговує, з урахуванням територіальної доступності.
3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про Центр.
4. Основними завданнями Центру є:
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг у Центрі;
4) проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг, визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;
5) забезпеченняпроцессуавтоматизаціїприйомудокументів та наданняадміністративнихпослуг шляхом використанняінформаційних систем та систем електронногодокументообігу.
5. Центром забезпечується надання адміністративних послуг адміністратором, у тому числі шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Центр забезпечує надання адміністративних послуг із залученням до його роботи посадових осіб окремих виконавчих органів (структурних підрозділів) Здолбунівської міської ради. Перелік таких посадових осіб визначається міським головою.
На підставі узгоджених рішень Здолбунівської міської ради та суб’єкта надання адміністративних послуг окремі адміністративні послуги можуть надаватися через Центр посадовими особами такого суб’єкта. Зазначені послуги надаються виключно у разі, коли вони не можуть бути надані у Центрі адміністратором або їх надання адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначаються обґрунтування їх прийняття.
Посадові особи суб’єктів надання адміністративних послуг зобов’язані дотримуватися вимог щодо часу прийому та інших вимог до організації роботи у Центрі, встановлених органом, що прийняв рішення про утворення центру.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, його територіальні підрозділи та віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів, визначається органом, що прийняв рішення про утворення Центру.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, повинен обов’язково включати:
адміністративні послуги, суб’єктом надання яких є Здолбунівська міська рада (її виконавчі органи або посадові особи);
адміністративні послуги органів виконавчої влади та адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через Центр, за переліком, визначеним відповідно до статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги”.
6. У Центрі за рішеннямЗдолбунівської міської ради, такожможездійснюватисяприйняттязвітів, декларацій та скарг, наданняконсультацій, прийняття та видачадокументів, не пов’язаних з наданнямадміністративнихпослуг, укладеннядоговорів і угодпредставникамисуб’єктівгосподарювання, якізаймаютьмонопольне становище на відповідному ринку послуг, якімаютьсоціальнезначення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачаннятощо), а такожнаданнясуб’єктамзверненняможливостісамостійнозвернутися за отриманнямадміністративнихпослуг, якінадаються в електроннійформі, за допомогоюбезоплатноговикористання ними місць для самообслуговування.
7. У приміщенні, де розміщується Центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
Добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг здійснюється органом (посадовою особою), що утворив Центр, на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.
Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
8. У приміщенні, де розміщується Центр, за рішенням Здолбунівської міської ради, проводяться соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи, спрямовані на задоволення потреб та інтересів міської територіальної громади, розвиток громадянського суспільства, якщо вони не перешкоджають наданню адміністративних послуг.
У Центрі за рішенням Здолбунівської міської ради може здійснюватися прийом суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги.
9-. Центр облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб’єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
За рішенням Здолбунівської міської ради, можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).
Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в Центрі не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.
10. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора - посадової особи міської ради, яка надає адміністративні послуги або організовує їх надання або до окремих посадових осіб виконавчих органів (структурних підрозділів) Здолбунівської міської ради, на яких у встановленому порядку покладені всі або окремі завдання адміністратора.
За рішенням Здолбунівської міської ради, окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може здійснювати староста.
З метою належної організації надання адміністративних послуг через Центр адміністратори, інші особи, на яких покладається виконання завдань адміністратора, беруть участь в навчанні, яке може проводитися за участю суб’єкта надання адміністративних послуг у випадках, визначених законодавством.
11. Центр очолює начальник відділу, якийпризначаєтьсяна посаду і звільняється з посади розпорядженнямміськогоголови в установленномузаконодавством порядку.
12. Начальник Центру відповідно до завдань, покладених на Центр:
1) здійснює керівництво роботою Центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності Центру;
2) організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;
3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4) організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
5) сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції органу (посадовій особі), що утворив Центр, щодо матеріально-технічного забезпечення Центру;
6) забезпечує визначення потреб у навчанні та навчання, у тому числі з використанням Національної веб-платформи Центрів надання адміністративних послуг (Платформи Центрів Дія), адміністраторів, інших осіб, на яких покладається виконання завдань адміністратора, зокрема до початку виконання (у тому числі тимчасово) посадових обов’язків адміністратора або після перерви у роботі понад три місяці, у разі зміни порядку надання послуг, запровадження надання нових послуг;
7) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
8) може здійснювати функції адміністратора;
9) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Центр.
10) надає пропозицій до перспективного та квартального планів роботи виконавчому комітету;
11) розробляє Положення про Центр, у разі потреби – змін і доповнень, подання їх на затвердження в установленому порядку;
12) звітує про проведену роботу Центру;
13) забезпечує планування та проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників Центру.
13. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.
Кількість адміністраторів, які працюють у Центрі, визначається Здолбунівською міською радою. Рекомендована кількість адміністраторів становить у Здолбунівській міській територіальній громаді з населенням від 20 до 50 тис.осіб – не менш як вісім осіб.
Для територіального підрозділу кількість адміністраторів може становити не менш як дві особи.
14. Адміністратор має особисту печатку із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, найменування Центру та кутові штампи.
15. Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) складення у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення заяв в електронній формі, їх друк і надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;
4) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
5) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
6) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
7) надання адміністративних послуг за рішенням Здолбунівської міської ради;
8) надання адміністративних послуг в електронній формі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг;
9) ведення Реєстру територіальної громади з подальшим внесенням інформації до Єдиного державного демографічного реєстру;
10) вирішення відповідно до законодавства питання щодо соціальної підтримки населення громади (прийому документів для призначення і виплати соціальної допомоги, компенсацій, житлових субсидій, надання пільг, інших грошових соціальних виплат);
11) здійснення консультування мешканців територіальної громади з питань застосування законодавства щодо соціальної підтримки населення, надання соціальних послуг, захисту соціальних прав, інших питань віднесених до його відання;
12) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
13) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень;
14) консультування суб’єктів звернення щодо отримання ними адміністративних послуг, що надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання місць для самообслуговування.
16. Адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;
3) інформувати керівника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру.
17. Державний реєстратор – це особа, яка перебуває в трудових відносинах із суб’єктом державної реєстрації, яка діє від імені держави та наділена повноваженнями здійснювати реєстраційні дії, вносити відомості до єдиних державних реєстрів, засвідчувати факти появи, зміни чи припинення певних юридичних статусів та прав, а у випадках, передбачених законодавством,виконує обов’язки адміністратора.
Державний реєстратор:
1) здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
2) здійснює державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
18. Державний реєстратор має особисту печатку із зазначенням порядкового номера печатки та зображенням Державного герба України.
19. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з відповідними органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
20. З метою забезпечення зручних і доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень за рішенням Здолбунівської міської ради у громаді можуть бути створені територіальні підрозділи Центру та віддалені робочі місця адміністраторів (в тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів Центру, в яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку визначеного Здолбунівською міською радою.
Організаційне забезпечення діяльності територіальних підрозділів та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів здійснюється Центром Здолбунівської міської ради.
21. Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр.
Час прийому суб’єктів звернень становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день.
При цьому прийом суб’єктів звернень у Центрі здійснюється без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20-ї години.
У територіальних підрозділах центру та у віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів Центру час прийому суб’єктів звернень визначається Здолбунівською міської радою.
За рішенням Здолбунівської міської ради час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.
22. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок державного та міського бюджетів, а також з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
Центр звільняються від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами.
Секретар міськоїради Валентина КАПІТУЛА
ЗДОЛБУНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
восьме скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 15 квітня 2022 року №2
Про нову редакцію Положення про
Центр надання адміністративних послуг
Здолбунівської міської ради, затвердженого
рішенням Здолбунівської міської ради
від 10 грудня 2020 року № 17
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», з метою покращення якості надання адміністративних послуг, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», з метою покращення якості надання адміністративних послуг за погодженням з постійними комісіями, Здолбунівська міська рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради в новій редакції , що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення Здолбунівської міської ради від 22 вересня 2021 року № 659 «Про нову редакцію Положення про Центр надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради, затвердженого рішенням Здолбунівської міської ради від 10 грудня 2020 року № 17».
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров’я, культури, спорту, соціального захисту, молодіжної політики, законності, регламенту, депутатської діяльності, етики та врегулювання конфлікту інтересів (голова Висоцький Ю.О.).
Міський голова Владислав СУХЛЯК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Здолбунівської
міської ради
від 15 квітня 2022 року №2
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
1. Центр надання адміністративних послуг (далі - Центр) є структурним підрозділом Здолбунівської міської ради без статусу юридичної особи і утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг на території Здолбунівської міської територіальної громади.
2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центруприймається Здолбунівською міською радою.
Вибір місця розташування Центру, його територіальних підрозділів та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів здійснюється в межах території Здолбунівської міської територіальної громади, яку він обслуговує, з урахуванням територіальної доступності.
3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про Центр.
4. Основними завданнями Центру є:
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг у Центрі;
4) проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг, визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;
5) забезпеченняпроцессуавтоматизаціїприйомудокументів та наданняадміністративнихпослуг шляхом використанняінформаційних систем та систем електронногодокументообігу.
5. Центром забезпечується надання адміністративних послуг адміністратором, у тому числі шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Центр забезпечує надання адміністративних послуг із залученням до його роботи посадових осіб окремих виконавчих органів (структурних підрозділів) Здолбунівської міської ради. Перелік таких посадових осіб визначається міським головою.
На підставі узгоджених рішень Здолбунівської міської ради та суб’єкта надання адміністративних послуг окремі адміністративні послуги можуть надаватися через Центр посадовими особами такого суб’єкта. Зазначені послуги надаються виключно у разі, коли вони не можуть бути надані у Центрі адміністратором або їх надання адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначаються обґрунтування їх прийняття.
Посадові особи суб’єктів надання адміністративних послуг зобов’язані дотримуватися вимог щодо часу прийому та інших вимог до організації роботи у Центрі, встановлених органом, що прийняв рішення про утворення центру.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, його територіальні підрозділи та віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів, визначається органом, що прийняв рішення про утворення Центру.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, повинен обов’язково включати:
адміністративні послуги, суб’єктом надання яких є Здолбунівська міська рада (її виконавчі органи або посадові особи);
адміністративні послуги органів виконавчої влади та адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через Центр, за переліком, визначеним відповідно до статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги”.
6. У Центрі за рішеннямЗдолбунівської міської ради, такожможездійснюватисяприйняттязвітів, декларацій та скарг, наданняконсультацій, прийняття та видачадокументів, не пов’язаних з наданнямадміністративнихпослуг, укладеннядоговорів і угодпредставникамисуб’єктівгосподарювання, якізаймаютьмонопольне становище на відповідному ринку послуг, якімаютьсоціальнезначення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачаннятощо), а такожнаданнясуб’єктамзверненняможливостісамостійнозвернутися за отриманнямадміністративнихпослуг, якінадаються в електроннійформі, за допомогоюбезоплатноговикористання ними місць для самообслуговування.
7. У приміщенні, де розміщується Центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
Добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг здійснюється органом (посадовою особою), що утворив Центр, на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.
Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
8. У приміщенні, де розміщується Центр, за рішенням Здолбунівської міської ради, проводяться соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи, спрямовані на задоволення потреб та інтересів міської територіальної громади, розвиток громадянського суспільства, якщо вони не перешкоджають наданню адміністративних послуг.
У Центрі за рішенням Здолбунівської міської ради може здійснюватися прийом суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги.
9-. Центр облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб’єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
За рішенням Здолбунівської міської ради, можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).
Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в Центрі не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.
10. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора - посадової особи міської ради, яка надає адміністративні послуги або організовує їх надання або до окремих посадових осіб виконавчих органів (структурних підрозділів) Здолбунівської міської ради, на яких у встановленому порядку покладені всі або окремі завдання адміністратора.
За рішенням Здолбунівської міської ради, окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може здійснювати староста.
З метою належної організації надання адміністративних послуг через Центр адміністратори, інші особи, на яких покладається виконання завдань адміністратора, беруть участь в навчанні, яке може проводитися за участю суб’єкта надання адміністративних послуг у випадках, визначених законодавством.
11. Центр очолює начальник відділу, якийпризначаєтьсяна посаду і звільняється з посади розпорядженнямміськогоголови в установленномузаконодавством порядку.
12. Начальник Центру відповідно до завдань, покладених на Центр:
1) здійснює керівництво роботою Центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності Центру;
2) організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;
3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4) організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
5) сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції органу (посадовій особі), що утворив Центр, щодо матеріально-технічного забезпечення Центру;
6) забезпечує визначення потреб у навчанні та навчання, у тому числі з використанням Національної веб-платформи Центрів надання адміністративних послуг (Платформи Центрів Дія), адміністраторів, інших осіб, на яких покладається виконання завдань адміністратора, зокрема до початку виконання (у тому числі тимчасово) посадових обов’язків адміністратора або після перерви у роботі понад три місяці, у разі зміни порядку надання послуг, запровадження надання нових послуг;
7) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
8) може здійснювати функції адміністратора;
9) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Центр.
10) надає пропозицій до перспективного та квартального планів роботи виконавчому комітету;
11) розробляє Положення про Центр, у разі потреби – змін і доповнень, подання їх на затвердження в установленому порядку;
12) звітує про проведену роботу Центру;
13) забезпечує планування та проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників Центру.
13. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.
Кількість адміністраторів, які працюють у Центрі, визначається Здолбунівською міською радою. Рекомендована кількість адміністраторів становить у Здолбунівській міській територіальній громаді з населенням від 20 до 50 тис.осіб – не менш як вісім осіб.
Для територіального підрозділу кількість адміністраторів може становити не менш як дві особи.
14. Адміністратор має особисту печатку із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, найменування Центру та кутові штампи.
15. Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) складення у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення заяв в електронній формі, їх друк і надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;
4) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
5) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
6) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
7) надання адміністративних послуг за рішенням Здолбунівської міської ради;
8) надання адміністративних послуг в електронній формі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг;
9) ведення Реєстру територіальної громади з подальшим внесенням інформації до Єдиного державного демографічного реєстру;
10) вирішення відповідно до законодавства питання щодо соціальної підтримки населення громади (прийому документів для призначення і виплати соціальної допомоги, компенсацій, житлових субсидій, надання пільг, інших грошових соціальних виплат);
11) здійснення консультування мешканців територіальної громади з питань застосування законодавства щодо соціальної підтримки населення, надання соціальних послуг, захисту соціальних прав, інших питань віднесених до його відання;
12) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
13) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень;
14) консультування суб’єктів звернення щодо отримання ними адміністративних послуг, що надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання місць для самообслуговування.
16. Адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;
3) інформувати керівника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру.
17. Державний реєстратор – це особа, яка перебуває в трудових відносинах із суб’єктом державної реєстрації, яка діє від імені держави та наділена повноваженнями здійснювати реєстраційні дії, вносити відомості до єдиних державних реєстрів, засвідчувати факти появи, зміни чи припинення певних юридичних статусів та прав, а у випадках, передбачених законодавством,виконує обов’язки адміністратора.
Державний реєстратор:
1) здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
2) здійснює державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
18. Державний реєстратор має особисту печатку із зазначенням порядкового номера печатки та зображенням Державного герба України.
19. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з відповідними органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
20. З метою забезпечення зручних і доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень за рішенням Здолбунівської міської ради у громаді можуть бути створені територіальні підрозділи Центру та віддалені робочі місця адміністраторів (в тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів Центру, в яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку визначеного Здолбунівською міською радою.
Організаційне забезпечення діяльності територіальних підрозділів та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів здійснюється Центром Здолбунівської міської ради.
21. Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр.
Час прийому суб’єктів звернень становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день.
При цьому прийом суб’єктів звернень у Центрі здійснюється без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20-ї години.
У територіальних підрозділах центру та у віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів Центру час прийому суб’єктів звернень визначається Здолбунівською міської радою.
За рішенням Здолбунівської міської ради час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.
22. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок державного та міського бюджетів, а також з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
Центр звільняються від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами.
Секретар міськоїради Валентина КАПІТУЛА