ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXVII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

20

Дата реєстрації:

04.08.2022

Проголосовано:

10.08.2022 11:19:22

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    17
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 20




ПРОЄКТ



ЗДОЛБУНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                     восьме скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 ______________________  2022 року                                                    № ________

 






Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради у новій редакції

 

 

            Керуючись ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про адміністративні послуги”, постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №588 “Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг” з метою покращення якості та спрощення процедур надання адміністративних послуг за погодженням з постійними комісіями, Здолбунівська міська рада

 

В И Р ІШ И Л А:

1. Затвердити Регламент центру надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради у новій редакції, що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність рішення Здолбунівської міської ради від 02.11.2022 № 814 “Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради»

3. Відділу інформаційної політики, технологій та захисту інформації Здолбунівської міської ради забезпечити розміщення Регламенту центру надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради у новій редакції на офіційному сайті Здолбунівської міської ради.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров’я, культури, спорту, соціального захисту, молодіжної політики, законності, регламенту, депутатської діяльності, етики та врегулювання конфлікту інтересів (голова Висоцький Ю.О.).

 

 

Міський голова                                                                                                                      Владислав СУХЛЯК

 

                                                                                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                          рішенням Здолбунівської міської ради

                                                                                                                                                          _________________________________

 

РЕГЛАМЕНТ

Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету

Здолбунівської міської ради

(нова редакція)

 

1.      Загальні положення

1.1.     Регламент центру надання адміністративних Здолбунівської міської ради (далі – Регламент) розроблений відповідно до Закону України "Про адміністративні послуги", з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 "Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг" та визначає порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг (далі - центр), віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів, порядок дій адміністраторів, державних реєстраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.2.     У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, визначеному Законами України «Про адміністративні послуги».

1.3.     Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

  • верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

  • стабільності;

  • рівності перед законом;

  • відкритості та прозорості;

  • оперативності та своєчасності;

  • доступності інформації про надання адміністративних послуг;

  • захищеності персональних даних;

  • раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

  • неупередженості та справедливості;

  • доступності та зручності для суб’єктів звернень.


1.4.      Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр та Регламентом центру.

 

 

2.      Вимоги до приміщення, в якому розміщується центр

2.1.     Центр розміщено в центральній частині міста Здолбунів у приміщенні адміністративної будівлі Здолбунівської міської ради за адресою: 35705, Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Грушевського, 14.

2.2.     На вході до приміщення розміщуються вивіска з позначенням “Центр надання адміністративних послуг” або “Центр Дії”. Позначення “Центр надання адміністративних послуг” та “Центр Дії” можуть розміщуватися одночасно.

2.3.     Вхід до центру облаштований пандусом та поручнями з обох боків для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, зручними сходами з поручнями, а також є місце для тимчасового розміщення дитячих візочків. У приміщенні центру облаштовано санітарну кімнату з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.

2.4.     На прилеглій до адміністративної будівлі території передбачено місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення.

2.5      Облаштування центру здійснюється з дотриманням вимог щодо інклюзивності будівель і споруд, передбачених Державними будівельними нормами ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення” стосовно їх доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

2.6.     Приміщення центру поділяється на відкриту та закриту частини. Відкрита частина приміщення центру розміщується на першому поверсі адміністративної будівлі та включає сектор інформування і очікування та сектор обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру.

2.7.       У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.

Відкрита частина включає:

сектор прийому;

сектор інформування;

сектор очікування;

сектор обслуговування.

Відкриту частину розміщо на першому поверсі

2.8.     Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву). Вхід до закритої частини Центру суб’єктам звернення заборонено.

2.9.     Сектор інформування облаштовано з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, постери (плакати) та/або інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг, а також інформацію щодо можливостей отримання послуг он-лайн в електронному вигляді, інформацію щодо здійснення консультування підприємців, інформацію щодо здійснення прийому суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги, а також інформацію щодо електронного урядування та електронної демократії, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян, цифрових інновацій та технологій.

2.10.     Сектор інформування облаштовано столами, стільцями, комп’ютерною технікою з вільним доступом до Інтернету та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.

2.11.     Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, сектор інформування центру, віддалене (у тому числі пересувне) робоче місце адміністратора, облаштовані відповідними засобами (зокрема скринькою) та/або в них розміщується в доступному місці книга відгуків і пропозицій.

Для встановлення зворотного зв’язку із суб’єктами звернень в електронній формі у зазначеному приміщенні розміщується інформація, що містить гіпертекстові посилання та QR-коди на форми-опитувальники (анкети) для оцінювання суб’єктами звернення якості наданих їм адміністративних послуг, в тому числі на комп’ютерній техніці, у терміналах, інших технічних засобах, а також на відповідних веб-сайтах. Зазначена інформація розміщується окремо в секторах прийому, інформування, очікування та обслуговування.

2.12.   Сектор очікування розміщено в просторому приміщенні та облаштовано столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.

У секторі очікування облаштовано місця для суб’єктів звернень у кількості не менш як 15 місць.

2.13.   У приміщенні центру, у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів, та на пересувних віддалених робочих місцях адміністраторів створюються умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору (зокрема, розміщуються банкомати, платіжні термінали (у тому числі POS-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування).

2.14.   Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів розподілені за принципом прийому і видачі документів. Видача готових результатів здійснюється адміністратором в зоні інформування на рецепції. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.

2.15.   Площа секторів очікування та обслуговування центру є достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.

Загальна площа приміщення центру складає – 229,4 кв.м., у тому числі площа відкритої частини приміщення центру – 199,5 кв.м., що забезпечує зручні та комфортні умови для прийому суб’єктів звернення і роботи працівників центру.

2.16.   На інформаційних стендах або інформаційних терміналах розміщено інформацію, зокрема, про:

найменування центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

графік роботи центру, віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів (прийомні дні та години, вихідні дні), визначений Рішенням Здолбунівської міської ради з урахуванням потреб суб’єктів звернення та відповідно до вимог Закону України “Про адміністративні послуги”;

перелік адміністративних послуг, які надаються через центр та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

строки надання адміністративних послуг;

бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;

прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

положення про центр;

Регламент центру;

графік прийому суб’єктів звернення міським головою;

графік надання консультацій, прийому суб’єктів звернень суб’єктами, які забезпечують консультування та прийом у приміщеннях центру;

інформацію щодо можливостей отримання послуг он-лайн в електронному вигляді;

інформацію щодо електронного урядування та електронної демократії, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян, цифрових інновацій та технологій.

2.17.   Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр розміщується у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі. Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.18.   Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення або веб-сайті Здолбунівської міської ради.

2.19.   Для забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, які є глухими, німими або глухонімими, до роботи центру може залучатися перекладач жестової мови.

2.20.   У разі надання адміністративних послуг через центр консультації з питань надання таких послуг проводяться (у тому числі представниками суб’єктів надання адміністративних послуг) виключно у центрі та на віддалених робочих місцях адміністраторів.

 

3.      Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

3.1.     Основна інформація для суб’єкта звернення щодо надання адміністративних послуг описується у відповідних інформаційних картках, які оприлюднюються, а порядок надання адміністративних послуг – у відповідних технологічних картках.

3.2.     Інформаційні і технологічні картки, зміни до них, розробляються суб’єктами надання адміністративних послуг відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», а також інших нормативно-правових актів, які регламентують надання адміністративних послуг. Складаються керівниками суб’єктів надання адміністративних послуг та затверджуються - для виконавчих органів міської ради – розпорядженням Здолбунівського міського голови, або відповідним рішенням для адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є колегіальні органи.

3.3.       Здолбунівська міська рада, а також керівник центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

3.4.     У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це Здолбунівську міську раду, а також керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.

 

4.      Робота інформаційного сектору центра

4.1.       Для надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (в разі їх наявності), консультування із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернення у центрі утворено інформаційний сектор (зона рецепції).

4.2.       Інформаційний сектор центру також:

інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції центру;

консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;

надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.

4.3.       Здолбунівська міська рада створила та забезпечує роботу окремого розділу на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 2.16 цього Регламенту, а також відомості про найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, доступність центру для осіб з інвалідністю з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

4.4.       Інформація, яка розміщується в приміщенні центру (в тому числі на інформаційних терміналах) та на веб-сайті, повинна бути актуальною і вичерпною.

Інформація на веб-сайті центру має бути зручною для пошуку та копіювання.

4.5.       Суб’єктам звернення, які звернулися до адміністраторів, що працюють на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях, з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб.

 

5.      Керування чергою у центрі

5.1.     З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у центрі, на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів) вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.

5.2.     У центрі, на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів, здійснюється попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис здійснюється шляхом особистого звернення до центру, адміністраторів центру, що працюють на віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях, з використанням телефонного зв’язку та/або електронної реєстрації на сторінці на веб-сайті Здолбунівської міської ради чи за допомогою Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг.

5.3.       Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені години. У разі запізнення суб’єкта звернення на прийом за попереднім записом, попередній запис анульовується. У цьому випадку суб’єкт звернення може подати документи в загальному порядку або записатися на іншу дату та час повторно.

5.4.       В разі потреби центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.

 

6.      Прийняття заяви та інших документів у центрі

6.1.     Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі або його віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів.

6.2.     За рішенням Здолбунівської міської ради окремі завдання адміністратора, пов’язані з отриманням вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може виконувати староста, а також у випадках, передбачених законодавством, інша уповноважена посадова особа виконавчого органу Здолбунівської міської ради.

6.3.     У випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення, адміністратор центру складає заяву в електронній формі, друкує її та надає суб’єкту звернення для перевірки та підписання.

6.4.     Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації місця проживання, крім випадків, передбачених законом.

6.5.     Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходження відповідних об'єктів, якщо інше не встановлене законом.

6.6.     Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.

6.7.     Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі (віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

6.8.     У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника (законного представника) та засвідчують його повноваження (довіреність, оформлена згідно з вимогами діючого законодавства, або інший документ, що посвідчує відносини представництва). Інформація про довірену особу фіксується у матеріалах справи.

6.9.     Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні. Всі виправлення під час прийняття вхідного пакету документів підтверджуються підписом суб’єкта звернення.

6.10.   Адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів (додаток 1), у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.

6.11.   Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи.

6.12.   Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в центрі, віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового зв’язку, у тому числі кур’єром за додаткову плату, або телекомунікаційного зв’язку чи в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій формі.

6.13.   Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації у електронній формі (додаток 2). Після внесення даних справі присвоюється номер за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.

Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у центрі, на віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці адміністратора ведеться централізовано.

6.14.   У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.

6.15.   При реєстрації вхідного пакету документів з недоліками суб’єкту звернення одночасно повідомляється про потребу усунення вказаних недоліків та ймовірність негативного рішення у випадку їх не усунення або несвоєчасного усунення, про що робиться відмітка у описі до вхідного пакету документів.

6.16.   Всі додаткові документи, в тому числі документи на заміну, подаються суб’єктом звернення лише через Центр із фіксацією цих дій у описах прийняття та передачі справи. При цьому суб’єкту звернення видається доповнений опис вхідного пакету документів. Внесення додаткових документів та/або документів на заміну підтверджується підписом суб’єкта звернення (довіреної особи).

6.17.   У випадку не усунення суб’єктом звернення недоліків вхідного пакету документів у строк, передбачений законодавством для надання адміністративної послуги, рішення у справі приймається на основі наявних документів відповідно до закону.

6.18.   Після реєстрації вхідного пакета документів, адміністратор центру формує справу у паперовій та електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та сканування.

6.19.   Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа про проходження справи (додаток 3) у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

6.20.   Під час прийому суб’єктів звернень адміністратором Центру може вестись відео-спостереження та звукозапис розмови.

 

7.      Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

7.1.     Після вчинення дій, передбачених пунктами 6.1-6.19 цього Регламенту, адміністратор центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи, та у разі потреби оформляється акт приймання-передачі.

7.2.       Передача справ у паперовій формі від центру (віддаленого робочого місця адміністратора) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному Здолбунівською міською радою, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги, або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку, або в інший спосіб.

Передача справ до суб’єкта надання адміністративної послуги може здійснюватися шляхом надсилання електронних копій оригіналів паперових документів (фотокопій) з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку, зокрема через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, передача справ у паперовій формі у такому разі не здійснюється, крім випадків, передбачених законодавством.

7.3.     Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи та до акта приймання-передачі (у разі його оформлення).

7.4.     Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.

7.5.     Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.

7.6.       У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.

 

8.      Передача вихідного пакету документів

8.1.     Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру, про що зазначається в листі про проходження справи та в акті приймання-передачі (у разі його оформлення).

8.2.       Адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в електронній формі.

8.3.       Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

8.4.     Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі видачі документів (додаток 4) та листі про проходження справи, і зберігається в матеріалах справи.

8.5.     У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів, або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації, вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в центрі, а потім передається суб’єкту надання адміністративних послуг для архівного зберігання.

8.6.     У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі у електронній формі, негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.

8.7.     Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.

8.8.       Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та ектронній (скановані копії документів) формі (заява суб’єкта звернення, опис вхідного пакету документів, лист про проходження справи, вихідний опис та інші документи за потреби) зберігаються в приміщенні центру.

У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів, інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.

8.9.       Інформація про адміністративні послуги, надані територіальним підрозділом, адміністратором центру, що працює на віддаленому (у тому числі пересувному) робочому місці, подається центру для узагальнення в порядку, визначеному Регламентом центру.

8.10.   Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

8.11.     Суб’єкт звернення може відкликати свою заяву про надання адміністративної послуги до моменту прийняття рішення у справі, крім випадків, визначених законодавством.

Адміністратор центру невідкладно у день надходження заяви здійснює її реєстрацію, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу та дати отримання заяви про відкликання, та невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, передає суб’єкту надання адміністративної послуги, якому передано вхідний пакет документів щодо даної справи.

Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після отримання заяви про відкликання, повертає оригінали документів, подані для надання адміністративної послуги, до центру, про що зазначається в листі про проходження справи та в акті приймання-передачі (у разі його оформлення).

Адміністратор центру невідкладно у день надходження оригіналів документів від суб’єкта надання адміністративної послуги повідомляє про це суб’єкту звернення.

Відкликання заяви про надання адміністративної послуги здійснюється з урахуванням процедур, визначених пунктами 6.1-8.10 цього Регламенту.

 

 

Секретар ради                                                                                                                 Валентина КАПІТУЛА

 

                                                                                                                           Додаток 1

                                                                                                                                                          до Регламенту центру надання

                                                                                                                                адміністративних послуг

Здолбунівської міської ради

 

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

35705, Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів,

вул. Грушевського, буд. 14 тел. 0980163513

 

ОПИС

вхідного пакету документів

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

___________________________________________

 (назва адміністративної  послуги)

 























з/п Назва документа Оригінал/Копія
1.    
2.    
....    

 
























Спосіб повідомлення заявника про результат надання адміністративної послуги:
Спосіб отримання суб’єктом звернення результату адміністративної послуги :
Строк надання послуги:
Очікуваний строк отримання адміністративної послуги: 00.00.0000

 


Надпись: Спосіб повідомлення заявника про результат надання адміністративної послуги:<br />
Спосіб отримання суб’єктом звернення результату адміністративної послуги :<br />
Строк надання послуги: <br />
Очікуваний строк отримання адміністративної послуги: 00.00.0000<br />
<br />













ДД.ММ.РРРР 00:00 00000
(дата) (час складання) (вхідний №)

 









Адміністратор відділу забезпечення надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради  

М.П.
 

 

___________________

(підпис, ПІБ)

 
























Відмітка про подачу документів

 
   
(дані про суб’єкта звернення) (підпис) (дата)

 
 

Відмітка про отримання готового результату

 

 
   
(дані про суб’єкта звернення) (підпис) (дата)

 

                                                                                                                                                                      Додаток 2

                                                                                                                                                                     до Регламенту центру надання

                                                                                                                         адміністративних послуг

Здолбунівської міської ради

 

 

 

Журнал реєстрації адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг

 

 















№ з/п Дата та час реєстрації справи

 
Стать

 
Вид надходження

 

 
ПІБ суб’єкта звернення (назва юридичної особи)

 
Адреса місця проживання (росташування)

 
Назва Послуги

 
Суб'єкт надання адміністративної послуги

 
Вартість послуги

 
Термін виконання послуги

 

 

 










Гранична дата надання адміністративної послуги ПІБ адміністратора

 
Відмітка про готовність результату Дата отримання готового результату заявником Примітка

 

                                                                                                                                                                      Додаток 3

                                                                                                                                                                     до Регламенту центру надання

                                                                                                                                                                      адміністративних послуг

                                                                                                                                                                      Здолбунівської міської ради

 

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

35705, Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів,

вул. Грушевського, буд. 14 тел. 0980163513

 

ЛИСТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ СПРАВИ

від  00.00.0000 р., реєстраційний номер     0000

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

____________________________________________

 (назва адміністративної  послуги) 

 

(суб’єкт надання адміністративної послуги)

________________________________________________________________________________________________________________________

(суб’єкт звернення)

 







































№ з/п Дата /час Послідовність дій (етапи) Відповідальний суб’єкт надання адміністративної послуги (прізвище, ініціали, підпис)
1. 00.00.0000

00:00
Прийом і перевірка відповідності вхідного пакету документів  інформаційні картці адміністративної послуги(АП), складання опису вхідного пакету документів, повідомлення суб’єкта звернення  про орієнтовний термін виконання, з’ясування прийнятного способу повідомлення про результати надання АП та спосіб отримання готового результату, реєстрація вхідного пакету документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації, формування справи АП  

Адміністратор Центру

 

 

______________

М.П.
2. 00.00.0000

00:00




















№ з/п Перелік переданих документів
1  
2  
….  

 

 

 

  __________

 
3. 00.00.0000

00:00
Передача результату АП до Центру  

  __________

 
4. 00.00.0000

00:00
Повідомлення суб’єкта звернення про результат надання АП Адміністратор Центру

 

______________

М.П.
5. 00.00.0000

00:00
Отримання суб’єктом звернення результату надання АП/надсилання засобами поштового зв’язку Адміністратор Центру

 

______________

М.П.

                                                                                                                                                                      Додаток 4

                                                                                                                                                                     до Регламенту центру надання

                                                                                                                                                                      адміністративних послуг

                                                                                                                                                                      Здолбунівської міської ради

 

 

Центр надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради

ОПИС № ______

видачі документів

 

___________________________________________

(суб’єкт звернення – П.І.Б. фізичної особи / назва юридичної особи)

 

__________________________________________

(назва адміністративної послуги)

 

< >Результат розгляду: ____________________________Супровідні документи:№ з/п

Назва документу

1

 

2

 

 




















Відмітка про видачу документів
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради

Вх. № _________

Видано вихідний пакет документів

«_______» _____________________20__  року

_______________________ год.

Адміністратор: ________________________

 

 


Надпись: Відмітка про видачу документів<br />
Адміністратор ЦНАП<br />
Центр надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради<br />
Вх. № _________<br />
Видано вихідний пакет документів<br />
«_______» _____________________20__  року<br />
_______________________ год.<br />
Адміністратор: ________________________<br />
<br />
 <br />
 

 




















Відмітка про отримання документів
ПІБ заявника
 

  ______________                     ______________

         (дата)                                      (підпис)

 


Надпись: Відмітка про отримання документів<br />
ПІБ заявника<br />
<br />
  ______________                     ______________<br />
         (дата)                                      (підпис)<br />
 <br />