ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XLV |
Скликання: | VIII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 3 |
Дата реєстрації: | 14.06.2023 |
Проголосовано: | 14.06.2023 09:05:55 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
18
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
9
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 3
ЗДОЛБУНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
восьме скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 14 червня 2023 року №
Про звернення депутатів Здолбунівської міської ради до Міністерства охорони здоров’я України, Рівненської обласної військової адміністрації щодо визначення комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» кластерним закладом охорони здоров’я
Відповідно до статей 25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 13 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», за погодженням з постійними комісіями міської ради, Здолбунівська міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Схвалити звернення депутатів Здолбунівської міської ради до Міністерства охорони здоров’я України, Рівненської обласної військової адміністрації щодо визначення комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» кластерним закладом охорони здоров’я, що додається.
- Надіслати це рішення до Міністерства охорони здоров’я України та Рівненської обласної військової адміністрації
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря ради Валентину КАПІТУЛУ.
Міський голова Владислав СУХЛЯК
Додаток
до рішення Здолбунівської міської ради
від 14.06.2023 №
Звернення
депутатів Здолбунівської міської ради восьмого скликання до Міністерства охорони здоров’я України, Рівненської обласної військової адміністрації щодо визначення комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» кластерним закладом охорони здоров’я
Кабінет Міністрів України 28 лютого 2023 року прийняв постанову №174 «Деякі питання організації спроможної мережі закладів охорони здоров’я», яка передбачає оновлення підходів до визначення госпітальних округів.
Формування лікарняної мережі госпітального кластеру потребує зважених рішень, прийнятих на основі об’єктивних критеріїв і соціальної справедливості, аналізу реальних показників роботи ЗОЗ, порівняння матеріально-технічної бази й кадрового потенціалу, адже успіх медичної реформи залежить від забезпечення пацієнта трьома ключовими індикаторами медичної допомоги: якість, доступність та безоплатність, а також ефективного використання матеріальних, трудових та інших ресурсів.
Депутати Здолбунівської міської ради глибоко стурбовані, що при обговоренні питання про формування спроможної мережі медичних підприємств Рівненської області на засідання постійної комісії з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства Рівненської обласної ради не були запрошені представники територіальних громад області.
Цей факт в подальшому вплинув на подання Рівненською обласною державною адміністрацією МОЗ пропозиції щодо визначення спроможної мережі закладів охорони на Рівненщині без врахування інтересів Здолбунівської міської територіальної громади.
Комунальне некомерційне підприємство «Здолбунівська центральна міська лікарня» має беззаперечне право претендувати на отримання статусу кластерного закладу охорони здоров’я.
Беззаперечні переваги КНП «ЗЦМЛ» дозволяють на високому рівні забезпечити надання доступної якісної медичної допомоги не лише пацієнтам колишнього Здолбунівського району (нині - Здолбунівська міська, Мізоцька селищна, Здовбицька сільська громади), але й населенню сусідніх громад та областей.
Вважаємо, що надання статусу кластерного закладу охорони здоров’я лише за принципом територіального розташування (відстань 60 км між ЗОЗ) унеможливлює отримання такого статусу іншими, можливо більш спроможними закладами регіону, нівелює успіхи реформи останніх років.
Рахуємо, що кластерним може бути ЗОЗ, який за останні роки був найбільш функціонально спроможний і довів це кількістю та якістю наданих послуг.
КНП «Здолбунівська ЦМЛ» – лікувально-профілактичний заклад, що надає вторинну спеціалізовану, багатопрофільну, висококваліфіковану медичну допомогу.
Всього в лікарні 349 працівників. З них 60 лікарів, 141 середній медичний працівник, 79 молодших медичних сестер. Лікарі вищої та першої кваліфікаційних категорії складають 85,0 % від загального складу лікарів. 84,4% середніх медичних працівників мають першу і вищу кваліфікаційну категорію. Режим роботи лікарні стаціонарних відділень безперервний – 7 днів на тиждень, 24 години на добу відбувається поступлення та виписка хворих. Медична допомога населенню в КНП «Здолбунівська ЦМЛ» надається стаціонарними відділеннями на 210 ліжок та поліклінічним відділенням потужністю в 500 відвідувань.
Функціонуюча мережа, кадрове забезпечення оптимально задовільняють потреби надання медичної допомоги населенню, високий рівень доступності та якості обслуговування. В КНП «Здолбунівська ЦМЛ» функціонує МІС «АСКЕП». Закладом було укладено у 2022 році 16 пакетів послуг з Національною службою здоров’я на надання медичної допомоги населенню, а у 2023 році -15 пакетів.
На базі КНП «Здолбунівська ЦМЛ» з лютого 2023 року відкрито «Обласний центр бойової травми та гнійної хірургії».
КНП «Здолбунівська ЦМЛ» у 2022 році працювала, як ЗОЗ першої хвилі надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу та продовжує надалі надавати медичну допомогу таким хворим.
За 2022 рік у поліклінічному відділенні КНП «Здолбунівська ЦМЛ» відвідало спеціалістів вторинної ланки -151409 осіб, а за 5 місяців поточного року-60241. З них внутрішньо переміщених осіб з початку повномасштабного вторгнення РФ- 515.
За 2022 рік у відділеннях КНП «Здолбунівська ЦМЛ» проліковано - 6173 хворих, з них військовослужбовців – 226 (в.т.ч. з пораненнями-84).
За 5 місяців поточного року у лікарні проліковано – 2994 хворих, з них військовослужбовців – 385 (в.т.ч. поранених-123). У стаціонарних відділеннях КНП «Здолбунівська ЦМЛ» проліковано 242 внутрішньо переміщених осіб, з початку повномасштабного вторгнення РФ .
Постійно покращується матеріально-технічна база КНП «Здолбунівська ЦМЛ».
В 2022 році встановлена та запущена в роботу киснева станція (пусконалагоджувальні роботи 699 151 грн.), додатково введено в дію 20 кисневих точок. Придбана система ендоскопічної візуалізації (1 298 978грн.), система ендоскопічної візуалізації з колоноскопом (1 940 000), транскутанний детектор жовтухи (55 900), кондиціонер у фармацевтичний склад (28 500).
Проведено ремонт даху поліклінічного відділення та приміщення пральні, дезкамерної генераторної. Закуплено та встановлено 4 бойлери для нагріву води у гінекологічному, інфекційному, терапевтичному та приймальному, відділеннях. Для покращення виявлення хворих туберкульозом встановлено тест систему Gene Xpert в реальному часі. Отримано та введено в експлуатацію дванадцятиканальний кардіограф.
Звертаємо увагу, що прийняття поспішних та необґрунтованих рішень по формуванню лікарняної мережі госпітального кластеру Рівненського району, позбавлення КНП «Здолбунівська ЦМЛ» заслуженого статусу кластерної лікарні, ставить під загрозу проведення медичної реформи в регіоні, може призвести до обмеження надання спеціалізованої медичної допомоги пацієнтам.
З огляду на вищезазначене, ми, депутати Здолбунівської міської ради восьмого скликання, вважаємо, що комунальне некомерційне підприємство «Здолбунівська центральна міська лікарня» має бути визначене кластерним закладом охорони здоров’я Рівненського району.
Секретар міської ради Валентина КАПІТУЛА