ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LIII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

46

Дата реєстрації:

05.12.2023

Проголосовано:

05.12.2023 10:42:00

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 46



Проект



ЗДОЛБУНІВСЬКА МІСЬКА РАДА



РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ



восьме скликання



Р І Ш Е Н Н Я



від 05 листопада 2023 року №



Прозатвердження Антикорупційної програми Здолбунівської міської ради на 2023-2025 роки



Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", “Про запобігання корупції” та “Про засади державної антикорупційної політики на 2021-2025 роки”, з метою зниження рівня корупційних ризиків, Здолбунівська міська рада



В И Р І Ш И Л А:




  1. Затвердити Антикорупційну програму Здолбунівської міської ради на 2023 – 2025 роки (далі – Програма), що додається.

    2. Уповноваженій особі з питань запобігання та виявлення корупції у Здолбунівській міській раді впродовж І кварталу 2024 року підготувати та подати на затвердження ради реєстр корупційних ризиків.

    3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісію з питань освіти, охорони здоров´я, культури, спорту, соціального захисту, молодіжної політики, законності, регламенту, депутатської діяльності, етики та врегулювання конфлікту інтересів (голова Висоцький Ю.О.).

    Міський голова Владислав СУХЛЯК

    Додаток 1 до Програми

    ПАСПОРТ

    Антикорупційної програми Здолбунівської міської територіальної громади на 2023-2025 рр.













































































    1. Ініціатор розроблення програми Здолбунівська міська рада
    2. Розробник програми Здолбунівська міська рада
    3. Співрозробники програми ГО “Рівненський центр “Соціальне партнерство”
    4. Головний розпорядник коштів Здолбунівська міська рада
    5. Відповідальний виконавець програми Відділ з юридичної роботи та питань персоналу Здолбунівської міської ради
    6. Учасники програми Здолбунівський міський голова, Здолбунівська міська рада, депутати міської ради, керівники структурних підрозділів, комунальні підприємства, засновані Здолбунівською міською радою.
    7. Термін реалізації програми 2023-2025 роки
    8. Етапи виконання програми (для довгострокових програм) -
    9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, тис. грн. 0,0
    у тому числі:
    9.1. коштів державного бюджету
    9.2. коштів місцевого бюджету: 0,0
    коштів обласного бюджету
    коштів місцевого бюджету 0,0
    9.3. коштів інших джерел

    Секретар міської ради Валентина КАПІТУЛА

    Додаток 2 до Програми

    Ресурсне забезпечення Антикорупційної програми Здолбунівської міської територіальної громади на 2023-2025 роки





























































    Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми Етапи виконання програми Усього витрат на виконання програми

    (тис.грн.)
    І ІІ ІІІ
    2023 рік 2024 рік 2025 рік
    Усього 00 00,0 00,0 0,0
    державний бюджет
    місцевий бюджет, у тому числі: 00 00,0 00,0 0,0
    обласний бюджет
    місцевий бюджет 00 00,0 00,0 0,0
    Інші бюджети



    Секретар міської ради Валентина КАПІТУЛА

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Рішення Здолбунівської міської ради

    від __________ №___

    АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА

    ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ НА 2023-2025 РОКИ

    Преамбула

    Антикорупційна програма Здолбунівської міської територіальної громади підготовленоа працівниками апарату Здолбунівської міської ради у співпраці з антикорупційними експертами громадської організації “Рівненський центр “Соціальне партнерство”. Перед початком розробки програми розробники опитали більше 30 активних мешканців громади, діючих та колишніх посадовців, депутатів, громадських активістів, представників бізнесу, тощо.

    Метою Антикорупційної програми є зниження рівня корупції та корупційних ризиків у Здолбунівській міській територіальній громаді.

    Приймаючи цей документ депутати та працівники Здолбунівської міської ради, міський голова беруть на себе зобов’язання у своїй внутрішній діяльності, а також у правовідносинах із діловими партнерами, в тому числі органами державної влади, органами місцевого самоврядування, керуватися принципом «нульової толерантності» до будь-яких проявів корупції і вживати всіх законних заходів щодо запобігання та виявлення корупції та пов’язаним з нею діям (практикам).

    Здолбунівська міська рада заявляє про свою принципову позицію та засуджує корупцію як незаконний та неетичний спосіб ведення діяльності.

    І. Засади антикорупційної політики Здолбунівської міської ради.

    З метою впровадження дієвих заходів Антикорупційна програма Здолбунівської міської ради на 2023-2025 роки (далі – Антикорупційна програма) розроблена з урахуванням вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», Методології управління корупційними ризиками, затвердженої Наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.12.2021 №830/21 (далі Методологія), та інших нормативно-правових актів антикорупційного спрямування.

    Терміни в Антикорупційній програмі вживаються у значеннях, наведених у Законі України «Про запобігання корупції».

    Ця Антикорупційна програма поширюється на її учасників (далі – учасники), якими є:

    - депутати міської ради;

    - міський голова;

    - посадові особи міської ради;

    - старости старостинських округів;

    -інші працівники всіх рівнів, установ, закладів, підприємств Здолбунівської міської ради (далі – працівники).

    Діяльність із запобігання та виявлення корупції Здолбунівською міською радою здійснюється відповідно до принципів: верховенства права; законності; комплексного вжиття правових, соціально-економічних, інформаційних та інших заходів; пріоритетності запобіжних заходів; невідворотності відповідальності за вчинення корупційних правопорушень; відкритості та прозорості діяльності; участі громадськості у заходах щодо запобігання і виявлення корупції.

    Здолбунівська міська рада є органом місцевого самоврядування, що представляє спільні інтереси Здолбунівської міської територіальної громади у межах повноважень, визначених Конституцією України та законами України.

    Дана Антикорупційна програма:

    - є обов’язковою для виконання міським головою, посадовими особами та працівниками міської ради, усіма працівниками структурних підрозділів Здолбунівської міської ради, депутатами, працівниками та особами, які виконують певну роботу на підставі цивільно - правових договорів, укладених зі Здолбунівською міською радою;


    - є обов’язковою для усіх структурних підрозділів, комунальних підприємств, установ над якими Здолбунівська міська рада здійснює контроль;

    - застосовується у всіх сферах діяльності Здолбунівської міської ради, у тому числі у відносинах із діловими партнерами, офіційними особами, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, іншими юридичними та фізичними особами.

    Положення щодо обов’язковості дотримання та виконання цієї Антикорупційної програми включаються до правил внутрішнього трудового розпорядку Здолбунівської міської ради та положень про структурні підрозділи.

    Міська рада в межах своїх повноважень здійснює заходи з реалізації загальної відомчої політики стосовно запобігання та виявлення корупції, такі як:

    - забезпечення належного рівня знань антикорупційного законодавства посадовими особами міської ради шляхом проведення організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання і виявлення корупції (у тому числі проведення семінарів, навчань);

    - заходи щодо порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком;

    - заходи щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

    - забезпечення доступу до публічної інформації, дотримання принципів відкритості, прозорості та неупередженості під час висвітлення інформації про діяльність міської ради на її офіційному вебсайті, сторінках в соціальних мережах, інших офіційних каналах комунікації, державних інформаційних порталах тощо;

    - забезпечення конфіденційності інформації про осіб, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, факти підбурення їx до вчинення корупційних правопорушень;

    - здійснення внутрішнього контролю щодо своєчасного подання декларацій діючими депутатами та депутатами, повноваження яких закінчилися, посадовими особами та особами, які раніше працювали та мали статус посадової особи міської ради;

    - проведення правового аналізу проєктів нормативно-правових та інших актів міської ради щодо наявності корупційних ризиків та відповідності їх законодавству;

    - здійснення ефективного контролю за додержанням посадовими особами та іншими працівниками всіх рівнів установ, закладів, підприємств Здолбунівської міської ради вимог антикорупційного законодавства;

    - підвищення рівня антикорупційної обізнаності депутатів;

    - забезпечення доброчесного виконання обов’язків депутатами, працівниками міської ради.

    При розробленні Антикорупційної програми враховані основні принципи антикорупційної політики, визначені Антикорупційною стратегією на 2021-2025 роки, що затверджена Законом України від 20 червня 2022 року № 2322-IX «Про засади державної антикорупційної політики на 2021–2025 роки» (далі – Антикорупційна стратегія), а саме:


    1. формування суспільної нетерпимості до корупції, утвердження культури доброчесності та поваги до верховенства права;

    2. оптимізація функцій місцевої ради, запровадження належних процедур, які мінімізуватимуть відповідні корупційні ризики;

    3. зменшення суб’єктивізму, так званого “людського фактору” та максимальна автоматизація при реалізації повноважень Здолбунівської міської ради, прозорість діяльності та відкриття даних як основа для мінімізації корупційних ризиків у їх діяльності;

    4. створення більш зручних та законних способів задоволення потреб фізичних і юридичних осіб;

    5. забезпечення невідворотності відповідальності за корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, що створює додатковий стримувальний ефект для всіх суб’єктів правовідносин.





Цю Антикорупційну програму затверджено рішенням Здолбунівської міської ради після її обговорення з депутатським корпусом, посадовими особами виконавчого комітету Здолбунівської міської ради та її структурних підрозділів.



Текст Антикорупційної Програми наявний у постійному відкритому доступі для працівників, посадових осіб усіх рівнів Здолбунівської міської ради.



ІІ. Оцінка корупційних ризиків, заходи та відповідальні особи для усунення цих ризиків



Оцінка корупційних ризиків спрямована на підвищення ефективності та результативності роботи міської ради шляхом визначення можливих негативних наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією, перш ніж вони відбудуться.



Одним із основних напрямів у сфері запобігання корупції є виявлення корупційних ризиків, які можуть виникнути в діяльності працівників, а також усунення умов та причин виникнення цих ризиків. Серед таких ризиків вбачається недоброчесність, виникнення конфлікту інтересів, обмеження спільної роботи близьких осіб тощо.



Оцінка корупційних ризиків проводиться у рамках Антикорупційної програми міської ради.



Оцінювання корупційних ризиків полягає у визначенні об’єктів оцінки корупційних ризиків, необхідних джерел інформації, методів та способів оцінки корупційних ризиків, відповідальних осіб та строків проведення оцінки.



Оцінювання корупційних ризиків у діяльності міської ради проводиться у форматі експертного опитування із залученням представників органів місцевого самоврядування, громадських організацій, бізнесу та засобів масової інформації.



Експерти, залучені до написання програми, проаналізували рішення Здолбунівської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, Звіт державного фінансового аудиту бюджету Здолбунівської міської територіальної громади (Бюджету міста Здолбунів) за період 01.01.2020 по 31.12.2022; проведені публічні закупівлі замовниками Здолбунівської громади за 2020-2022 рр, та 1 півріччя 2023 року, а також відомості із засобів масової інформації, соціальних мереж, інших відкритих джерел інформації.



На підставі цього визначили вразливі до корупції функції та завдання міської ради, конкретні напрями діяльності виконавчих органів міської ради, а саме:



- діяльність у фінансовій і бюджетній сфері, в т.ч. публічні закупівлі;



- діяльність у сфері земельних відносин;



- діяльність у сфері охорони здоров’я та освіті;



- діяльність у сфері управління комунальними підприємствами;



- діяльність у сфері містобудівної діяльності та благоустрою.



Також проведений аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ради на предмет виявлення чинників корупційних ризиків в організаційно-управлінській діяльності, шляхом анонімного опитування представників бізнесу, громадських організацій та ЗМІ, депутатів міської, районної та обласної рад, а також мешканців громади, які є безпосередніми отримувачами послуг.



Оцінювання корупційних ризиків здійснювалося за критеріями ймовірності виникнення ідентифікованих корупційних ризиків та наслідків вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією.



Під час оцінювання корупційних ризиків застосовувалися такі методи і способи:




  1. аналіз вказаних джерел інформації;

  2. аналіз нормативно-правових та розпорядчих документів, що регулюють діяльність Здолбунівської міської ради;

  3. проведення індивідуального спілкування (інтерв’ю) із зовнішніми заінтересованими сторонами громади;

  4. моделювання способів вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, визначення внутрішніх і зовнішніх заінтересованих сторін, які можуть брати участь у їх вчиненні.



За результатами узагальнення отриманої інформації та пропозицій опитаних осіб, експертами здійснена ідентифікація, аналіз, визначення рівнів корупційних ризиків та заходів впливу для їх зменшення.



Для кожного заходу впливу на корупційний ризик визначені виконавці таких заходів, строк (термін) та індикатор його виконання.



Результати ідентифікації корупційних ризиків, рівні ймовірності реалізації, наслідків та рівні корупційних ризиків, а також заходи впливу на корупційні ризики та етапи їх виконання зазначені у реєстрі ризиків, рекомендовані експертами для опрацювання та затвердження радою. (



Здолбунівська міська рада в ході реалізації цієї Програми на постійній основі здійснює заходи, спрямовані на запобігання і виявлення корупції, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:



- проведення серед працівників міської ради та її структурних підрозділів організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання та виявлення корупції;



- вжиття заходів із ознайомлення працівників міської ради та її структурних підрозділів із документами, що регламентують діяльність ради та її структурних підрозділів;



- вжиття заходів контролю за своєчасністю розробки та затвердження посадових інструкцій працівників та їх ознайомлення із цими інструкціями;



- забезпечення належного контролю за дотриманням бюджетної та фінансово-господарської дисципліни;



- вжиття заходів щодо виявлення конфлікту інтересів та його усунення, здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявлення сприятливих для вчинення корупційних правопорушень ризиків у діяльності посадових і службових осіб міської ради;



- здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства, у тому числі шляхом опрацювання проектів нормативно-правових та організаційно-розпорядчих актів міською радою щодо наявності корупційних ризиків та відповідності законодавству;



- здійснення контролю за дотриманням працівниками міської ради під час виконання посадових обов’язків загальноетичних норм поведінки у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими;



- виявлення ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань;



- забезпечення доступу до публічної інформації та дотримання принципів прозорості та неупередженості при публічному висвітленні на офіційному вебсайті суспільно важливої інформації щодо діяльності міської ради, в тому числі розміщення інформації у формі відкритих даних;



- забезпечення участі громадськості у обговоренні проектів нормативно-правових актів міської ради.



ІІІ. Моніторинг, оцінка виконання та перегляд антикорупційної програми



Для забезпечення належної реалізації заходів, передбачених Антикорупційною програмою в міській раді здійснюється моніторинг та оцінка її виконання.



Моніторинг виконання Антикорупційної програми здійснює Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції (далі Уповноважена особа).



Моніторинг виконання Антикорупційної програми полягає у зборі та аналізі інформації про повноту та своєчасність виконання заходів, передбачених Антикорупційною програмою, їх актуальність та відповідність ситуації у Здолбунівській міській раді, з метою контролю стану управління корупційними ризиками, виявлення та усунення недоліків у положеннях Антикорупційної програми.



Під час моніторингу аналізується фактичний стан виконання заходів, передбачених Антикорупційною програмою. Для здійснення моніторингу враховуються індикатори виконання заходів, передбачені Антикорупційною програмою.



Особи, відповідальні за виконання заходів, передбачених Антикорупційною програмою, у строк до 15 липня і 15 січня надають Уповноваженій особі з питань запобігання та виявлення корупції інформацію про стан виконання заходів, за І півріччя та рік відповідно, їх актуальність, а у разі невиконання або несвоєчасного виконання окремих заходів - інформують про причини, які до цього призвели.



Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції Здолбунівської міської ради аналізує та узагальнює отриману інформацію і готує Звіт про стан виконання Антикорупційної програми.



Звіт про стан виконання Антикорупційної програми надається міському голові, депутатам Здолбунівської міської ради та розміщується на офіційному вебсайті Здолбунівської міської ради.



Моніторинг і оцінка дотримання Антикорупційної програми здійснюється у таких формах:



- розгляд і реагування на повідомлення про порушення вимог Антикорупційної програми, вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень;



- здійснення перевірок діяльності працівників міської ради щодо виконання (реалізації) Антикорупційної програми;



- проведення експертизи організаційно-розпорядчих, юридичних, виробничих та фінансових документів, а також їх проектів.



Якщо під час здійснення контролю за дотриманням Антикорупційної програми Уповноважена особа виявить ознаки порушення Антикорупційної програми або ознаки вчинення корупційного чи пов’язаного з корупцією правопорушення, вона ініціює перед міським головою та/або депутатами Здолбунівської міської ради питання проведення внутрішнього розслідування.



Оцінка виконання Антикорупційної програми проводиться після спливу строку, на який вона приймалася.



Оцінка виконання Антикорупційної програми здійснюється шляхом встановлення результативності та ефективності її виконання.



Для встановлення результативності виконання Антикорупційної програми:



- визначається у відсотках прогрес у досягненні індикаторів виконання кожного заходу, передбаченого антикорупційною програмою;



- визначається загальний прогрес виконання кожної категорії заходів, передбачених Антикорупційною програмою, як середній арифметичний відсоток виконання кожного заходу із відповідної категорії;



- визначається загальний прогрес виконання Антикорупційної програми як середній арифметичний відсоток прогресу виконання кожної категорії заходів, передбачених антикорупційною програмою.



Звіт за результатами оцінки виконання антикорупційної програми розміщується на офіційному вебсайті міської ради .



Оцінка виконання антикорупційної програми та пропозиції з удосконалення діяльності з управління корупційними ризиками враховуються при підготовці антикорупційної програми на наступний період.



Антикорупційна програма переглядається у таких випадках:



- зміни у середовищі міської ради (організаційній структурі, її функціях та процесах) (за необхідності);



- внесення до законодавства, в тому числі антикорупційного, змін, які впливають на діяльність міської ради;



- виявлення за результатами моніторингу її виконання невідповідностей/недоліків у діяльності з управління корупційними ризиками;



- ідентифікація нових корупційних ризиків;



- інші випадки, коли внесення змін до програми є аргументованими.



Перегляду Антикорупційної програми може передувати проведення додаткового оцінювання корупційних ризиків.



До змін до Антикорупційної програми належать:



- включення нових та/або виключення передбачених Антикорупційною програмою заходів;



- оновлення інформації, викладеної у реєстрі ризиків;



- внесення до Антикорупційної програми змін редакційного характеру, які не впливають на її зміст (перейменування організації, її структурних підрозділів, зміна назви посад, зміна назви нормативно-правових актів, на які містяться посилання в Антикорупційній програмі, зміна персональних даних особи - виконавця заходу, інші зміни редакційного характеру).



У разі наявності вказаних підстав, Уповноважена особа ініціює внесення змін до Антикорупційної програми та готує проєкт відповідних змін.



Підготовлений проєкт змін до Антикорупційної програми подається на розгляд міському голові та депутатам міської ради.



Зміни до Антикорупційної програми затверджуються на сесії Здолбунівської міської ради.



Зміни до Антикорупційної програми міської ради вводяться в дію з дати їх затвердження та оприлюднюються на офіційному вебсайті Здолбунівської міської ради.



Умови конфіденційності інформування працівниками про факти порушень антикорупційних вимог:



- працівникам міської ради гарантується конфіденційність їх повідомлень міському голові, керівникам або Уповноваженій особі про виявлені ознаки порушень Антикорупційної програми, корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень, в діяльності інших працівників міської ради та повідомлень про факти підбурення працівників міської ради до вчинення корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень;



- повідомлення про виявлені ознаки порушень Антикорупційної програми, а також повідомлення про факти підбурення працівників міської ради до вчинення корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень можуть бути здійснені в усній чи письмовій формі. Повідомлення також можуть здійснюватися працівниками та посадовими особами ділових партнерів міської ради.



Повідомлення працівників міської ради про виявлення ознак вчинення корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень, можуть бути анонімними.



Анонімне повідомлення про виявлення ознак вчинення корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень може бути розглянуто лише у випадку, коли наведена у ньому інформація стосується конкретного працівника міської ради або ділових партнерів міської ради та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.



Перевірку інформації, викладеної в повідомленні, здійснює Уповноважена особа.



Будь-які дані, що дають можливість ідентифікувати особу, яка повідомила Уповноваженій особі про факти підбурення до вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення або про виявлення ознак порушення вимог Антикорупційної програми, вчинення працівниками чи іншими особами корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, належать до конфіденційної інформації та охороняються згідно з законом.



Уповноважена особа та особи, залучені до перевірки викладеної у повідомленні інформації, не вправі її розголошувати.



IV. Навчання у сфері запобігання та виявлення корупції в міській раді



Навчання працівників міської ради у сфері запобігання та виявлення корупції здійснюється з метою надання базових знань з питань антикорупційного законодавства, підвищення рівня виконання вимог Антикорупційної програми, формування антикорупційної культури, а також виховання нетерпимості до корупції.



Навчання повинно передбачати як заходи для всіх працівників міської ради, так і окремі заходи для Уповноваженої особи, міського голови та депутатів міської ради.



Тематика та форма заходів (семінари, лекції, практикуми, тренінги тощо) із навчання визначається з урахуванням:




  1. пропозицій міського голови, депутатів міської ради, керівників структурних підрозділів;

  2. результатів оцінки впровадження заходів Антикорупційної програми;

  3. результатів періодичної оцінки корупційних ризиків у діяльності міської ради;

  4. результатів внутрішніх розслідувань.

  5. змін до законодавства України.



Секретар міської ради Валентина КАПІТУЛА



ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА



Антикорупційна програма Здолбунівської міської ради на 2023-2025 роки (далі – Антикорупційна програма) розроблена у співпраці працівників апарату Здолбунівської міської ради, міського голови та експертів громадської організації “Рівненський центр “соціальне партнерство”. Програма розроблена з метою зниження рівня корупції та корупційних ризиків у Здолбунівської міській раді.



Антикорупційна програма Здолбунівської міської ради на 2023-2025 роки (далі – Антикорупційна програма) розроблена з урахуванням вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», Методології управління корупційними ризиками та інших нормативно-правових актів антикорупційного спрямування, а також з урахуванням досвіду інших громад та думок опитаних експертів.



Програма передбачає посилення ролі Уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.



Методика написання програми передбачала вивчення документації Здолбунівської міської ради, зокрема Рішень ради та виконкому, розпоряджень міського голови, а також публічних закупівель, опитування експертів, аналіз та оцінку корупційних ризиків згідно з каталогом НАЗК, а також розробку заходів для зниження рівня корупційних ризиків, строки виконання заходів, відповідальних осіб та очікувані результати.



Заходи програми не потребують додаткового фінансування, можуть впроваджуватися поступово.