ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | LVIII |
Скликання: | VIII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 16 |
Дата реєстрації: | 26.03.2024 |
Проголосовано: | 27.03.2024 09:49:34 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
15
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
5
- Відсутні
7
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 16
Проєкт
ЗДОЛБУНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
восьме скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 27 березня 2024 року №
Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються відділом соціальних гарантій Здолбунівської міської ради, затверджених рішенням Здолбунівської міської ради від 10.08.2022 № 1267, в новій редакції
Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 8 Закону України «Про адміністративні послуги» , Переліком адміністративних послуг органів виконавчої влади та адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через центри надання адміністративних послуг, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р, Здолбунівська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, що надаються відділом соціальних гарантій Здолбунівської міської ради, затверджені рішенням Здолбунівської міської ради від 10 серпня 2022 року № 1267, в новій редакції:
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 1 «Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 2 «Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 3 «Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 4 «Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 5 «Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 6 «Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів щодо іншого цінного майна»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 7 «Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 8 «Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, в управління іншій особі за договором»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 9 «Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 10 «Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 11 «Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 12 «Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів щодо іншого цінного майна»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 13 «Надання одноразової грошової матеріальної допомоги на лікування»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 14 «Надання одноразової грошової матеріальної допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 15 «Виплата одноразової грошової матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 16 «Виплата компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 17 «Складання акту обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання особи»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 18 «Взяття на облік та видача направлення для дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 19 «Взяття на облік для надання направлення дітей на оздоровлення та відпочинок до державних підприємств "Міжнародний дитячий центр "Артек" і "Український дитячий центр "Молода гвардія"»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 20 «Взяття на облік для направлення дітей на оздоровлення та відпочинок до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку вищої категорії, які розташовані в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських)»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 21 «Виплата одноразової грошової матеріальної допомоги Захисникам/Захисницям та членам їх сімей»;
- інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 22 «Присвоєння почесного звання "Мати-героїня"»;
інформаційна та технологічна картка адміністративної послуги № 23 «Реєстрація імені помічника дієздатної фізичної особи, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права і виконувати свої обов’язки». - Визнати такими, що втратили чинність, рішення Здолбунівської міської ради від 10 лютого 2023 року № 1479 та від 15 березня 2023 року № 1498.
3. Начальнику відділу соціальних гарантій Здолбунівської міської ради Ковтонюк В.М. забезпечити оприлюднення затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Здолбунівської міської ради на офіційному вебсайті Здолбунівської міської ради.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров’я, культури, спорту, соціального захисту, молодіжної політики, законності, регламенту, депутатської діяльності , етики та врегулювання конфлікту інтересів (голова Висоцький Ю.О.), а організацію його виконання на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сосюка Ю.П .
Міський голова Владислав СУХЛЯК
АРКУШ ПОГОДЖЕННЯ
до проєкту рішення міської ради
«Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються відділом соціальних гарантій Здолбунівської міської ради, затверджених рішенням Здолбунівської міської ради
від 10 серпня 2023 року № 1267, в новій редакції»
Проєкт рішення підготував:
начальник відділу соціальних гарантій міської ради | Вікторія КОВТОНЮК |
ПОГОДЖЕНО:
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | Юрій СОСЮК |
секретар міської ради | Валентина КАПІТУЛА |
начальник відділу організаційної роботи та документообігу апарату міської ради | Володимир ДАЦЮК |
начальник відділу з юридичної роботи та питань персоналу апарату міської ради | Світлана ГЕРАСИМЮК |