ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | LXIII |
Скликання: | VIII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 9 |
Дата реєстрації: | 05.08.2024 |
Проголосовано: | 05.08.2024 14:20:15 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
18
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
3
- Відсутні
6
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 9
Проєкт
ЗДОЛБУНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
восьме скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 05 серпня 2024 року №
Про затвердження Положення про шкільний громадський бюджет Здолбунівської міської територіальної громади
Керуючись статтями 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою розвитку демократичного суспільства, налагодження взаємодії органів місцевого самоврядування з учнівською громадськістю, створення умов для участі дітей та учнівської молоді у розвитку територіальної громади, удосконалення діалогу між владою і громадою, активізації громадських ініціатив на території Здолбунівської міської територіальної громади щодо участі у бюджетному процесі на основі впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів місцевого бюджету, за погодженням постійної комісії з питань освіти, охорони здоров´я, культури, спорту, соціального захисту, молодіжної політики, законності, регламенту, депутатської діяльності, етики та врегулювання конфлікту інтересів, Здолбунівська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Положення про шкільний громадський бюджет Здолбунівської міської територіальної громади, що додається.
- Встановити, що під час формування бюджету Здолбунівської міської територіальної громади на наступні бюджетні періоди щорічно у проекті бюджету у межах «Програми розвитку міжнародного та міжрегіонального співробітництва, організації та проведення конкурсів, проєктів розвитку Здолбунівської міської територіальної громади» передбачати кошти для реалізації шкільних проєктів, відібраних відповідно до конкурсу визначеному в «Положенні про шкільний громадський бюджет Здолбунівської міської територіальної громади».
- Відділу проєктної діяльності, розвитку та міжнародного співробітництва Здолбунівської міської ради спільно із управлінням з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради протягом серпня-вересня 2024 року розробити та подати на затвердження Параметри впровадження Шкільного громадського бюджету, в якому зазначити часові рамки, показники, календарний план реалізації етапів шкільного громадського бюджету.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров´я, культури, спорту, соціального захисту, молодіжної політики, законності, регламенту, депутатської діяльності, етики та врегулювання конфлікту інтересів (голова Висоцький Ю.О), а організацію виконання на начальника управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради Антонюка І.В.
Секретар міської ради Валентина КАПІТУЛА
Додаток
до рішення Здолбунівської міської ради
____________________________
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ШКІЛЬНИЙ ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ
Здолбунівської міської територіальної громади
Преамбула положення
Шкільний громадський бюджет – це:
- інструмент для громадської участі учнів та учениць, що дає можливість поліпшити їхній освітній процес та позашкільний час. Це процес від подачі ідеї до підготовки проєкту на шкільний конкурс та обрання учнями проєктів-переможців, які в подальшому будуть реалізовані в межах закладу загальної середньої освіти.
- інструмент налагодження взаємодії, включення дітей і молоді у процес планування бюджету територіальної громади та реалізації проєктів для розвитку громади.
Результатом такого механізму є формування свідомих та відповідальних молодих громадян та громадянок, які активно залучені та впливають на розвиток і життєдіяльність своєї громади, голос яких є почутим, а думка – врахована.
Шкільний громадський бюджет має на меті навчити учнів та учениць створювати і розробляти ідеї, готувати проєкти, комунікувати і працювати в команді, розвинути відчуття причетності та важливості власного голосу. Під час створення та реалізації проєкту формуються активні, свідомі та розумні молоді люди з критичним мисленням, які в майбутньому братимуть участь у прийнятті рішень у громаді та суспільстві.
Розділ 1. Визначення термінів та загальні положення
1.1. Шкільний громадський бюджет Здолбунівської міської територіальної громади (далі – ШГБ) – це конкурс через який органи місцевого самоврядування взаємодіють з дітьми та молоддю, що спрямований на залучення учнів системи закладів загальної середньої освіти до участі в бюджетному процесі шляхом подання проєктів, відкритого голосування за них та реалізації проєктів-переможців, визначених безпосередньо учнями закладу загальної середньої освіти.
1.2. Автор/ка проєкту – це учень/учениця або команда учнів, не менше трьох осіб (далі - Автор) із 7 до 11 класів, з одного закладу загальної середньої освіти, який/яка створила ідею, оформила її у вигляді проєкту у спосіб, передбачений цим Положенням та подала на конкурс шкільного громадського бюджету.
1.3. Проєкт – програма, план дій, комплекс робіт, перелік закупівель, що викладені у формі опису з обґрунтуванням, фотографіями, за можливості, з розрахунками, кресленнями (картами, схемами), що розкривають сутність ідеї Автора та можливість його реалізації в межах закладу загальної середньої освіти, за рахунок коштів бюджету територіальної громади, передбачених на фінансування ШГБ та/ або інших джерел фінансування не заборонених законодавством.
1.4. Форма проєкту – єдина для всіх, обов’язкова для заповнення форма, яка містить опис проєкту ( Додаток 1 до Положення).
1.5. Електронна система веб-сайт «Шкільний громадський бюджет» (далі –спеціалізований веб-сайт) – інформаційна система (веб-сайт) автоматизованого керування процесами у рамках конкурсу, що забезпечує автоматизацію процесів подання та представлення для голосування проєктів, електронного голосування за проєкти, зв'язку з Авторами проєктів, оприлюднення інформації щодо відібраних проєктів та стану їхньої реалізації і підсумкових звітів про реалізацію проєктів.
1.6. Висновок оцінки проєкту – документ установленої форми для проведення оцінки поданих проєктів, згідно з вимогами цього Положення (Додаток 2).
1.7. Оцінка проєктів – процес аналізу та надання висновку на предмет реалістичності, можливості реалізації, правильності визначення вартості та строків реалізації проєкту в рамках шкільного громадського бюджету, що здійснюється Конкурсною комісією.
1.8. Конкурсна комісія – робочий орган, який створюється наказом директора закладу загальної середньої освіти на період реалізації шкільного громадського бюджету на відповідний бюджетний рік, члени якого організують та координують виконання основних заходів, завдань для впровадження та функціонування ШГБ, визначених цим Положенням.
1.9 Учнівська група - це група учнів/учениць різних з 7 до 11 класів, яка координується Конкурсною комісією та є допоміжним органом для організації та проведення ШГБ.
1.10. Проєкти-переможці – проєкти, які за результатами конкурсу набрали найбільшу кількість голосів та включені до програми фінансування за рахунок бюджетних коштів, передбачених на конкурс ШГБ.
1.11. Параметри впровадження шкільного громадського бюджету – документ, який зазначає часові рамки, показники, календарний план етапів ШГБ та інші необхідні норми для його реалізації. Параметри впровадження шкільного громадського бюджету затверджуються розпорядженням голови Здолбунівської міської ради.
1.12. Фінансування шкільного громадського бюджету проводиться за рахунок коштів бюджету Здолбунівської міської територіальної громади та / або інших джерел фінансування не заборонених законодавством.
Головним розпорядником бюджетних коштів є управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.
Управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради на підставі розпорядження голови Здолбунівської міської ради здійснює розподіл коштів безпосередньо закладам загальної середньої освіти для реалізації відповідних проєктів-переможців шкільного громадського бюджету на відповідний бюджетний рік. Заклади загальної середньої освіти використовують кошти, передбачені на шкільний громадський бюджет, виключно на фінансування реалізації проєктів-переможців, проведення інформаційно-просвітницької та промоційної кампаній.
1.13. Обсяг коштів визначається в місцевій «Програмі розвитку міжнародного та міжрегіонального співробітництва, організації та проведення конкурсів, проєктів розвитку Здолбунівської міської територіальної громади на ….рік». Кошти на реалізацію ШГБ розподіляються однаковими частинами між закладами загальної середньої освіти, які візьмуть участь у конкурсі на реалізацію проєктів-переможців. За рахунок коштів шкільного громадського бюджету фінансуються проєкти, реалізація яких можлива протягом одного бюджетного року.
Мінімальна вартість проєкту для участі в конкурсі ШГБ становить – 1 000,00 грн;
Максимальна вартість проєкту для участі в конкурсі ШГБ становить – 20 000,00 грн;
Кількість закладів загальної середньої освіти, які візьмуть участь у конкурсі ШГБ визначається в Параметрах впровадження шкільного громадського бюджету, затвердженого розпорядженням голови Здолбунівської міської ради на відповідний рік проведення конкурсу.
1.14. Організатором конкурсу ШГБ є управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради, яке:
- оголошує конкурс з ШГБ;
- реєструє та затверджує перелік закладів загальної середньої освіти, які прийняли рішення щодо участі в конкурсі ШГБ;
- здійснює аналіз та надає висновок щодо правильності визначення в проєкті вартості та строків реалізації за потребою;
- організовує проведення оцінки проєктів (за потреби);
- надає інформаційно-консультаційну допомогу у проведенні конкурсу з ШГБ;
-здійснює загальний контроль за етапами проведення конкурсу ШГБ та реалізацією проєктів-переможців;
- приймає від закладів загальної середньої освіти звітні матеріали про реалізацію проєктів-переможців.
Розділ 2. Інформаційно-просвітницька та промоційна кампанії.
2.1. Інформаційно-просвітницька кампанія проводиться з метою ознайомлення учнів, батьків та вчителів з основними положеннями та етапами ШГБ, а також для , на підставі наказу участі.
Інформаційно-просвітницька кампанія включає в себе такі етапи:
- ознайомлення усіх учасників задіяних у конкурсі ШГБ з основними етапами бюджетного процесу;
- ознайомленням з процесом впровадження шкільного громадського бюджету;
- інформаційно-консультаційна кампанія щодо написання проєктів;
- обговорення проєктів;
- надання можливості ознайомитися з проєктами;
- інформування щодо процедури голосування за проєкти (щодо термінів, способу та місць для голосування);
- інформування щодо реалізації проєктів.
2.2. Промоційна кампанія – це процес популяризації проєкту різноманітними способами, в тому числі розповсюдження друкованих матеріалів (флаєрів) серед учнів закладу загальної середньої освіти та презентація Автором власного проєкту, із роз’ясненням його ідеї та переваг.
У рамках промоційної кампанії Автором проєкту обов’язково проводиться презентація перед учнями закладу загальної середньої освіти. Презентації проєктів відбуваються після затвердження Конкурсною комісією переліку проєктів, які виносяться на голосування.
2.3. Інформаційно-просвітницька та промоційна кампанії здійснюються за рахунок коштів бюджету Здолбунівської міської територіальної громади в межах коштів виділених на реалізацію конкурсу “Шкільний громадський бюджет”.
2.4. Порядок розподілу коштів та координацію роботи з проведення інформаційно-просвітницької та промоційної кампаній здійснює Конкурсна комісія. Формат та кількість промоційних матеріалів для кожного проєкту, який допущено до голосування, мають бути однаковими та встановлюються Конкурсною комісією.
2.5. Автори проєктів мають право також самостійно організувати, проводити промоційні заходи та виробляти промоційні матеріали з роз’ясненням переваг власного проєкту з метою отримання якомога більшої підтримки серед учнів.
Такі кампанії мають ґрунтуватися на принципах доброчесності. Забороняється використовувати методи грошового стимулювання. У випадку наявності інформації щодо використання недоброчесних методів проведення кампанії, така інформація може стати предметом розгляду на засіданні Конкурсної комісії. За результатом такого розгляду Конкурсна комісія може дискваліфікувати відповідний проєкт.
Розділ 3. Конкурсна комісія, її функції та повноваження. Учнівська група.
3.1. Конкурсна комісія – робочий орган, який створюється наказом директора закладу загальної середньої освіти на період реалізації шкільного громадського бюджету на відповідний бюджетний рік, члени якого організують та координують виконання основних заходів, завдань для впровадження та функціонування ШГБ, визначених цим Положенням.
3.2. До складу Конкурсної комісії входять:
- не більше 5-ти представників від закладу загальної середньої освіти [вчителі, заступник директора з навчально-виховної або виховної роботи],
- не більше 3-х представників від громадського самоврядування,
- не більше 5-х учнів з різних класів закладу загальної середньої освіти.
Учнів у Конкурсну комісію делегує Учнівська група зі свого складу.
До Конкурсної комісії обов’язково мають входити Представники громадського самоврядування.
3.3. Основними завданнями Конкурсної комісії є:
- здійснення загальної організації, координації, та супроводу ШГБ до реалізації проєктів;
- організація освітнього процесу щодо роз’яснення основ проведення конкурсу ШГБ;
- аналіз та оцінка проєктів щодо реалістичності, можливості реалізації, правильності визначення вартості та строків проєкту в рамках шкільного громадського бюджету та за необхідності надсилає їх на доопрацювання;
- ведення реєстру отриманих проєктів;
- належне зберігання усіх поданих проєктів;
- сприяння розміщенню необхідної інформації пов’язаної з ШГБ на спеціалізованому веб-сайті;
- консультаційна допомога Автору в написанні проєкту та формування кошторису проєкту;
- затвердження переліку проєктів, які не допускаються до голосування;
- забезпечення інформаційної та організаційної підтримки Авторів проєктів;
- затвердження результатів голосування;
- розгляд спірних ситуацій, що виникають у процесі проведення ШГБ;
- оприлюднення всієї інформації, пов’язаної з перебігом виконання ШГБ;
- здійснення інших завдань, що сприятимуть реалізації ШГБ;
- забезпечення дотримання вимог цього Положення.
3.4. Для реалізації повноважень Конкурсна комісія має право:
- звернутися за допомогою до відділу проєктної діяльності, розвитку та міжнародного співробітництва Здолбунівської міської ради, якщо компетенція Конкурсної комісії не дозволяє вирішити проблему самостійно;
Конкурсна комісія має й інші права, необхідні для виконання повноважень, передбачених цим Положенням.
3.5. Конкурсна комісія працює у формі засідань. Засідання є правомочним за умови присутності на ньому більше половини її членів. Рішення на засіданні ухвалюються більшістю присутніх на засіданні членів Конкурсної комісії. За наявності рівної кількості голосів «за» і «проти» голос голови Конкурсної комісії є вирішальним. За відсутності голови Конкурсної комісії, вирішальний голос має секретар, який головує на засіданні.
3.6. Засідання Конкурсної комісії проводяться у відкритому режимі. Про час та місце проведення засідання повідомляється за 3 календарних дні.
3.7. Якщо член Конкурсної комісії протягом року тричі пропустив/ла засідання без поважних причин, то він/вона підлягає виключенню та заміні зі складу комісії за поданням Конкурсної комісії, на підставі наказу директора закладу загальної середньої освіти.
3.8. На своєму першому засіданні Конкурсна комісія обирає зі свого складу голову та секретаря. Як правило, секретарем Конкурсної комісії є представник/ця закладу загальної середньої освіти.
3.9. Протоколи засідань, рішення, висновки та рекомендації підписують голова та секретар. Всі протоколи, рішення, висновки та рекомендації невідкладно оприлюднюються на веб-сайті закладу загальної середньої освіти або на сайті засновника .
3.10 Учнівська група - це група учнів з різних з 7 до 11 класів, яка координується Конкурсною комісією та створюється, як допоміжний орган для забезпечення права учнів бути залученими до процесу організації, виконання ШГБ та врахування думки учнівської спільноти під час розгляду питань, пов’язаних із ШГБ. Учнівська група складається з числа учнів закладу загальної середньої освіти у складі до 15 осіб. За можливості, склад групи має бути гендерно врівноваженим. Процес створення Учнівської групи координує Конкурсна комісія. Учнівська група створюється шляхом рейтингового голосування за учнів, які виявили бажання увійти до її складу.
3.11. Учнівська група зі свого складу на першому засіданні обирає головуючого та делегує п’ять представників до Конкурсної комісії. Учні, які увійшли до складу Конкурсної комісії, є повноцінними членами Учнівської групи та виконують всі обов’язки та функції, покладені на неї.
3.12. Об’єм функцій та повноважень Учнівської групи визначає Конкурсна комісія.
До функцій Учнівської групи може входити:
- планування, командоутворення, координація та співорганізація процесу навчання учнів з основ громадської участі;
- допомога та консультування щодо підготовки проєктів та організація процесів ШГБ на всіх його етапах;
- розробка та внесення пропозицій на розгляд Конкурсної комісії щодо плану заходів у рамках інформаційно-просвітницької та промоційної кампаній;
- підготовка освітніх доповідей, статей, матеріалів, організація і проведення конференцій, форумів на рівні закладу загальної середньої освіти тощо.
3.13 Склад Конкурсної комісії та Учнівської групи формуються протягом 10 робочих днів до часу подачі проєктів авторами.
Розділ 4. Авторські проєкти та порядок їхнього подання.
4.1. Проєкт – програма, план дій, комплекс робіт, що викладені у формі опису з обґрунтуванням, фотографіями (за можливості), з розрахунками, кресленнями (картами, схемами), що розкривають сутність ідеї Автора, можливість його реалізації в межах закладу загальної середньої освіти, за рахунок коштів, виділених на реалізацію ШГБ.
4.2. Один Автор може подати один проєкт в паперовій або електронній формі. Якщо у Автора є складності в написанні проєкту чи формуванні кошторису, він може звернутися за допомогою до Конкурсної комісії та/або Учнівської групи.
4.3. Для подання проєкту Автору необхідно заповнити бланк за формою згідно з Положенням (Додаток 1 до Положення).
4.4. Проєкт реалізується в межах закладу загальної середньої освіти та протягом одного бюджетного року.
Подані для фінансування за рахунок коштів шкільного громадського бюджету проєкти повинні бути спрямовані на:
- розвиток шкільної громади (шкільного самоврядування, освітніх процесів, впровадження інновацій, задоволення потреб учнівської спільноти в частині освітніх та навчальних програм) та тематичного напрямку закладу загальної середньої освіти;
- поліпшення функціонування закладу загальної середньої освіти та його території (поліпшення проєкту/дизайну приміщень закладу загальної середньої освіти та територій, озеленення та освітлення території, благоустрій спортивних, безпекових та відпочинкових зон тощо);
- впровадження альтернативних джерел енергії;
- організацію дозвілля/заходів (проведення спортивно-масових заходів, конкурсів, концертів, культурно-мистецьких заходів тощо);
- науково-просвітницькі заходи (організація інтелектуальних турнірів, семінарів, форумів, інших заходів науково-просвітницького спрямування);
- соціальні заходи (організація заходів, спрямованих на поліпшення процесу соціалізації, соціального захисту та задоволення потреб внутрішньо переміщених осіб та підтримку незахищених верств населення);
- поліпшення екологічної ситуації у закладі загальної середньої освіти;
- поліпшення просторового розвитку та естетичного вигляду, впровадження сучасних інноваційних проєктів в тому числі в укриттях.
4.5. Основним принципом при формуванні проєкту є простота/зручність у написанні. Проєкт складається з бланка-заявки та кошторису проєкту. Автор може додати у вигляді пронумерованих додатків фотографії, малюнки, схеми, описи, графічні зображення, додаткові пояснення, тощо.
Проєктна заявка складається з наступних розділів:
- назва проєкту;
- команда проєкту/автор/ка;
- вид та тематика проєкту;
- місце реалізації проєкту;
- мета та цілі проєкту;
- потреби якої цільової аудиторії задовольняє;
- перелік заходів, що планується зробити в рамках реалізації проєкту;
- часові рамки впровадження проєкту;
- очікувані результати;
- опис ідеї проєкту.
4.6. Кошторис проєкту, розрахований Автором, включає усі витрати пов’язані з проєктом, а саме:
- кошти на закупівлю товарів, сировини, матеріалів, комплектуючих та інших витрат;
- кошти на виконання робіт та надання послуг;
- кошти на розробку проєктної документації (в разі потреби);
- кошти резерву (до 10% - використовуються при подорожчанні запланованих у проєкті товарів, сировини, матеріалів, комплектуючих та інших витрат на момент реалізації проєкту).
4.7. Проєкти повинні відповідати таким вимогам:
- проєкт подається за встановленою цим Положенням формою (Додаток 1 до Положення);
- усі обов’язкові поля проєктної заявки заповнені;
- назва проєкту має відображати зміст проєкту і бути викладеною лаконічно, в межах одного речення;
- проєкт не суперечать чинному законодавству України;
- питання реалізації проєкту знаходиться в межах повноважень органів місцевого самоврядування;
- реалізація проєкту здійснюється в межах закладу загальної середньої освіти;
- проєкт має бути реалізований впродовж одного бюджетного року і спрямований на кінцеві результати;
- доступ до об’єктів, на які спрямовані кошти проєкту, повинен бути вільним для всіх учнів.
4.8. У рамках шкільного громадського бюджету не фінансуються проєкти, які:
- не відповідають вимогам пункту 4.7 цього Положення.
- розраховані тільки на розробку проєктної документації;
- мають незавершений характер (виконання одного з елементів в майбутньому, виконання подальших елементів);
- передбачають річні витрати на утримання та обслуговування, що перевищують вартість реалізації проєкту;
- реалізація яких передбачає збільшення штатної чисельності закладу загальної середньої освіти та постійного утримання додаткових працівників;
- містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміни конституційного ладу країни тощо;
- стосуються приміщень та прибудинкової території закладу загальної середньої освіти щодо проведення поточних, капітальних внутрішніх та фасадних ремонтних робіт;
- передбачають проведення внутрішніх ремонтних робіт, якщо вартість цих робіт становить більше 60 % кошторису проєкту;
- передбачають виключно придбання обладнання для виконання робіт з капітального та поточного ремонту, заходів з енергозбереження, заміну огорожі;
- не є загальнодоступними для учнів.
4.9. Строк подачі проєктів становить 8 робочих днів. Часові рамки подачі проєктів визначаються Параметрами впровадження шкільного громадського бюджету.
4.10. Подаючи проєкт на реалізацію у рамках шкільного громадського бюджету, його Автор засвідчує згоду на вільне використання закладом загальної середньої освіти цього проєкту, ідеї, у тому числі поза межами реалізації ШГБ.
4.11. Проєкти подаються до Конкурсної комісії або до уповноваженої особи визначеної комісією, в електронному або паперовому вигляді.
4.12. Автор проєкту може у будь-який момент зняти свій проєкт із конкурсу, але не пізніше ніж за 5 робочих днів до початку голосування.
4.13. Об’єднання проєктів можливе лише за взаємною згодою Авторів, але не пізніше ніж за 5 робочих днів до початку голосування, з повідомленням про таке об’єднання на спеціалізованому веб-сайті, на якому публікуються подані проєкти.
4.14. Внесення змін до проєкту можливе, але не пізніше ніж за 7 робочих днів до початку голосування, з повідомленням про відповідні зміни на спеціалізованому веб-сайті, на якому публікуються подані проєкти.
Розділ 5. Порядок аналізу та оцінка проєктів
5.1. Порядок аналізу та оцінка проєктів в закладах загальної середньої освіти:
5.1.1.1. Усі подані проєкти підлягають аналізу та оцінці Конкурсною комісією, що включає:
- аналіз правильності заповнення проєктної заявки,
- технічну оцінку,
- оцінку реалістичності, можливості реалізації
Процес оцінки проєктів Конкурсною комісією відбувається протягом 10 робочих днів.
Оцінка проєктів здійснюється відповідно до форми оцінки (Додаток 2 до Положення).
5.1.1.2. У разі, якщо проєкт є неповним, заповненим з помилками, потребує додаткового роз’яснення щодо ідеї чи реалізації проєкту, Конкурсна комісія запрошує Автора на засідання, на якому відбуваються розгляд та винесення висновку за проєктом, з проханням надати необхідну інформацію або внести корективи протягом 3 робочих днів. Якщо у Автора немає можливості взяти участь у засіданні, то Конкурсна комісія в письмовій формі повідомляє Автора про недоліки проєкту. У разі не внесення Авторам коректив протягом 3 робочих днів з дня отримання відповідної інформації, його проєкт відхиляється. Доопрацювання проєкту відбувається у строк встановлений для проведення оцінки Конкурсною комісією.
5.1.1.3. Після закінчення терміну оцінювання проєктних заявок, протягом 2 робочих днів Конкурсна комісія, формує перелік позитивно оцінених проєктів з усіма необхідними документами до них та передає їх до бухгалтерії закладу загальної середньої освіти для надання висновку щодо правильності визначення в проєкті вартості та можливості реалізації (згідно бюджетного законодавства та законодавства про освіту)
5.1.1.4. Бухгалтерія закладу загальної середньої освіти, (в разі потреби), протягом 15 робочих днів здійснює аналіз проєктів в частині правильності визначення вартості та строків реалізації. Проєкт може бути відправлений на доопрацювання. Доопрацювання такого проєкту відбувається протягом 5 робочих днів. Таке доопрацювання Автором здійснюється не більше 1 разу. Доопрацювання проєкту відбувається у строк встановлений для проведення аналізу.
5.1.1.5. За результатами такого аналізу, бухгалтерія закладу загальної середньої освіти, у термін, визначений пунктом 5.1.4 Положення, надає висновок у частині правильності визначення вартості та реалістичності строків реалізації проєкту. У разі надання негативного висновку, зазначаються його аргументовані причини.
5.1.1.6. Належним чином оформлені висновки протягом 2 робочих днів повертаються бухгалтерією закладу загальної середньої освіти до Конкурсних комісій відповідних закладів.
5.2. За результатами оцінювання Конкурсна комісія протягом 2 робочих днів формує реєстр позитивно та негативно оцінених проєктів. За результатом сформованого реєстру, Конкурсна комісія затверджує проєкти, які допускаються до голосування. Аналіз з обґрунтуванням щодо оцінки проєктів надаються Авторам.
5.3. Будь-які втручання у проєкт, у тому числі зміни об’єкта чи об’єднання з іншими проєктами, можливі лише за письмовою згодою Авторів.
5.4. Проєкти, які отримали позитивну оцінку, протягом тих же 2 робочих днів, визначених пунктом 5.2 Положення, підлягають розміщенню на спеціалізованому вебсайті. Проєкти, допущені для участі у голосуванні, оприлюднюються.
5.5. Автори цих проєктів повідомляються Конкурсною комісією про те, що їхні проєкти братимуть участь у голосуванні.
5.6. Проєкти, які не потребують бюджетних асигнувань та отримали позитивний висновок Конкурсної комісії, не потребують отримання висновку та одразу направляються на голосування і реалізуються закладом загальної середньої освіти в черговості відповідно до рейтингу їх підтримки.
Розділ 6. Організація голосування
6.1. Порядок проведення голосування визначає Конкурсна комісія з урахуванням норм цього Положення. Основні принципи, які повинні бути забезпечені під час голосування це: інклюзивність, доступність, прозорість, анонімність, справедливість.
6.2. Голосування за проєкти здійснюється в електронному вигляді за допомогою інтернет-ресурсу. Організація та проведення інструктажу та визначення відповідальних осіб (уповноважених) за процесом голосування є обов'язком Конкурсної комісії.
6.3. Період проведення голосування визначається в Параметрах впровадження шкільного громадського бюджету. Голосування проводиться не раніше ніж за 10 календарних днів після оприлюднення допущених до участі у голосуванні проєктів та триває протягом 8 календарних днів.
6.4 Право голосу мають учні з 7 до 11 класу. Учень/учениця може віддати один голос за один проєкт.
6.5. Уповноваженій особі, членам конкурсної комісії та Учнівської групи забороняється здійснювати агітацію та переконувати проголосувати за окремо взяті проєкти.
6.6. Результати голосування відображаються на спеціалізованому веб-сайті.
6.7. Спірні питання під час голосування вирішує Конкурсна комісія.
Розділ 7. Встановлення результатів та визначення переможців
7.1. Переможцями голосування є проєкти, які набрали найбільшу кількість голосів. Проєкти, які не потребують бюджетних асигнувань і отримали голоси підтримки, також визначаються переможцями. Результати голосування вносяться до протоколу засідання Конкурсною комісією на відкритому засіданні, в перший робочий день після закінчення голосування на підставі даних визначених спеціалізованим веб-сайтам. Протокол з переліком проєктів-переможців за підписом директора закладу загальної середньої освіти, які пропонуються до фінансування у рамках шкільного громадського бюджету та надсилає його до управління з питань гуманітарної діяльності Здолбунівської міської ради протягом 3 робочих днів.
7.2. Якщо в результаті голосування два або декілька проєктів отримали однакову кількість голосів, пріоритетність визначається датою подання до конкурсної комісії відповідного проєкту.
7.3. Кількість проєктів-переможців обмежується обсягом бюджетних асигнувань виділених на заклад загальної середньої освіти для фінансування проєктів ШГБ, окрім проєктів, які не потребують бюджетних асигнувань та отримали позитивний висновок Конкурсної комісії.
7.4. Інформація про проєкти-переможці публікується на веб-сайті Здолбунівської міської ради після встановлення повного переліку проєктів-переможців.
Розділ 8. Затвердження видатків та реалізація проєктів-переможців
8.1. Управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради на підставі розпорядження голови Здолбунівської міської ради здійснює розподіл коштів безпосередньо закладам загальної середньої освіти для реалізації відповідних проєктів-переможців шкільного громадського бюджету на відповідний бюджетний рік.
8.2. Реалізація проєктів-переможців у закладах загальної середньої освіти, здіснюється в тісній співпраці з адміністрацією закладу освіти, Автором проєкту-переможця та Конкурсною комісією закладу загальної середньої освіти.
Проєкти, які не потребують бюджетних асигнувань, реалізуються в черговості від тих, які набрали найбільшу кількість голосів до тих, які набрали найменшу.
8.3. Авторський нагляд за реалізацією проєкту покладається на Автора проєкту-переможця.
Розділ 9. Звітування та оцінка результатів реалізації проєктів
9.1.Заклад загальної середньої освіти подає управлінню з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради підсумковий звіт про реалізацію проєктів не пізніше ніж на 30 календарний день після завершення реалізації відповідного проекту перед Засновником та Автором проекту додаток 3 до Положення).
9.2. Підсумковий Звіт включає в себе:
- загальний опис результатів проєкту;
- заходи, які не вдалося реалізувати або реалізовано іншим чином;
- опис робіт та послуг, які проведено та надано, їхня послідовність;
- фактичний термін реалізації;
- фактичний бюджет;
- фотозвіт результату.
9.3. Після завершення реалізації проєкту, за бажанням Автора, за місцем реалізації проєкту, може бути розміщено інформацію про Автора та інших осіб, що забезпечували супроводження проєкту.
9.4. Звіти про стан реалізації та про реалізацію кожного проєкту оприлюднюються на веб-сайті Здолбунівської міської ради протягом п'яти робочих днів з дня їхньої подачі.
Секретар міської ради Валентина КАПІТУЛА
Додаток 1 до Положення «Про шкільний громадський бюджет в Здолбунівській громаді
ПРОЄКТ
Номер та назва навчального закладу | |
Ідентифікаційний номер проєкту |
ВСІ ПУНКТИ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ!
Інформація про автора/ку чи команду авторів проєкту:
Ім’я та Прізвище автора/ки або представника від команди | |
Клас навчального закладу: | |
E-mail: | |
Контактний № тел. | |
Підпис | |
Ім’я та прізвища учасників команди проєкту |
1. Назва проєкту (не більше 15 слів):
2. ПІБ автора/ки або команди авторів проєкту:
3. Сума коштів на реалізацію проєкту складає: грн.
4. Тематика проєкту:
5. Місце реалізації проєкту (адреса,територія навчального закладу, приміщення, кабінет):
6. Мета та цілі проєкту (не більше 50 слів ):
7. Потреби яких учнів задовольняє проєкт (основні групи учнів, які зможуть користуватися результатами проєкту, як ними буде використовуватись проєкт, які зміни відбудуться завдяки користуванню реалізованим проєктом):
8. Часові рамки впровадження проєкту (скільки часу потрібно для реалізації):
9. Опис ідеї проєкту (проблема, на вирішення якої він спрямований; запропоновані рішення; пояснення, чому саме це завдання повинно бути реалізоване і яким чином його реалізація вплине на подальше життя навчального закладу. не більше 500 символів):
10. Очікувані результати від реалізації проєкту:
11. Коментар/Додатки до ідеї проєкту (за потреби):
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
12. Орієнтовна вартість (кошторис) проєкту (всі складові проєкту та їх орієнтовна вартість)
№ п/п | Найменування витрат | Одиниця виміру | Кількість, од. | Вартість за одиницю, грн | Всього, грн |
13. Чи потребує проєкт додаткових коштів на утримання об’єкту, що є результатом проєкту (наприклад, витрати на прибирання, електроенергію, водопостачання, поточний ремонт, технічне обслуговування)?
____ так
____ ні
Короткий опис та оцінка суми річних витрат:
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
14. Додатки (фотографії, малюнки, схеми, описи, графічні зображення, додаткові пояснення, тощо) вказати перелік:
Додаток 2 до Положення «Про шкільний громадський бюджет в в Здолбунівській громаді
Номер та назва навчального закладу | |
Ідентифікаційний номер проєкту |
Оцінка проєкту,
поданого для реалізації за рахунок селищної бюджетної програми
«Шкільний громадський бюджет»
Розділ І. Технічна оцінка проєкту
1.1. Оцінка відповідності проєкту технічним критеріям:
Критерій | Так | Ні |
Проєкт поданий вчасно | ||
Проєкт поданий з дотриманням затвердженої форми | ||
Проєкт відповідає вимогам Положення | ||
Проєкт містить необхідні додатки |
Коментарі:
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
ВСІ ПУНКТИ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ!
Розділ ІІ. Аналіз проєкту на предмет можливості або неможливості його реалізації.
№ | Критерій | Так | Ні |
2.1. | Форма проєкту містить всю інформацію, необхідну для здійснення аналізу пропозиції проєкту на предмет можливості/неможливості його реалізації | ||
Коментарі: | |||
2.2. | Інформацію, що викладена в формі проєкту, було доповнено Автором проєкту | ||
Коментарі: | |||
2.3. | Реалізація запропонованого проєкту відбуватиметься впродовж одного бюджетного року, спрямована на кінцевий результат, а питання реалізації проєкту знаходиться в межах повноважень органів місцевого самоврядування | ||
Коментарі: | |||
2.4. | Існує необхідність розробки проєктно-кошторисної документації проєкту | ||
Коментарі: | |||
2.5. | Наявна технічна можливість реалізації запропонованого проєкту | ||
Коментарі: | |||
2.9. | Реалізація проєкту потребує додаткових заходів чи дій | ||
Коментарі (в т.ч. можливі додаткові дії, пов’язані з реалізацією проєкту): | |||
2.10 | Реалізація запропонованого проєкту передбачає витрати в майбутньому (на утримання, поточний ремонт тощо) | ||
Коментарі (в т.ч. орієнтовна сума витрат на утримання на календарний рік): |
2.11. Орієнтована вартість (кошторис) проєкту для його реалізації:
Складові проєкту | Витрати за кошторисом | |
Запропоновані Автором проєкту | З урахуванням змін | |
1. | ||
2. | ||
3. | ||
4. | ||
5. | ||
6. | ||
Всього |
Обґрунтування внесених змін:
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Розділ ІІІ. Висновок Конкурсної комісії щодо внесення проєкту, запропонованого до фінансування за рахунок коштів шкільного громадського бюджету, в перелік проєктів для голосування
позитивний | негативний |
Обґрунтування/зауваження:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Голова Конкурсної комісії П.І.П та підпис
Додаток 3 до Положення «Про шкільний громадський бюджет в в Здолбунівській громаді
Підсумковий звіт про стан реалізації проєктів за рахунок
коштів шкільного громадського бюджету в Здолбунівській громаді
__________________________
(відповідний звітний період)
N з/п | Реєстр. номер | Назва проєкту, місце розташування | Етап реалізації, заходи з виконання | Обсяг фінансування, тис. грн | Виконані роботи | Отриманий результат | ||||
План | Факт | Залишок станом на початок звітного періоду | Найменування товару, робіт, послуг | Вартість, тис. грн | ||||||
План | Факт | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |