ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

4

Дата реєстрації:

23.06.2021

Проголосовано:

30.06.2021 10:42:09

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 4








    ПРОЄКТ



 

У К Р А Ї Н А

Здолбунівська міська рада Рівненської області

восьмого скликання



Р І Ш Е Н Н Я



від  30 червня  2021  року                                                       № 4



Про затвердження Програми економічного та соціального розвитку Здолбунівської міської територіальної громади на 2021 рік



          Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України»,  «Про засади державної регіональної політики», міська рада



ВИРІШИЛА:

         1.Затвердити Програму економічного та соціального розвитку Здолбунівської міської  територіальної громади на 2021 рік (далі Програма), що додається.

2. Керівникам структурних  підрозділів Здолбунівської міської ради забезпечити виконання завдань, визначених Програмою економічного та соціального розвитку Здолбунівської  територіальної громади на 2021рік .

3. Фінансовому управлінню передбачати кошти на реалізацію Програми в межах фінансових можливостей. 

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської  ради   з питань бюджету, фінансів, податків, соціально-економічного розвитку та реалізації державної регуляторної політики (Бабак Л.В.), а організацію його виконання на  заступника міського голови  з питань діяльності виконавчих органів ради  Сосюка Ю.П.





Міський голова                                   Владислав СУХЛЯК







ЗАТВЕРДЖЕНО

 

рішення Здолбунівської міської територіальної громади

 

від __________2021р. №______                                   

                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА

ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

НА 2021 РІК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021

 

 

 

ЗМІСТ











































































ВСТУП……………………………………………………………………………


  1. Аналітична частина…………………………………………….......................


 1.1.Географічне розташування Здолбунівської міської територіальної громади, опис суміжних територій……………………………………………..
     1.2. Демографічна ситуація, ринок праці…………………………………....
1.3. Стан розвитку інфраструктури громади………………………………..
        1.3.1. Дорожньо-транспортна інфраструктура…………………………....
        1.3.2. Соціальна інфраструктура…………………………………………...
        1.3.3. Промислова та агропромислова інфраструктура…………………..
        1.3.4. Екологічна інфраструктура………………………………………….
        1.3.5. Торгівельна інфраструктура………………………………………....
        1.3.6. Житлово-комунальне господарство………………………………...
1.4. Динаміка та особливості соціально - економічного розвитку громади……………………………………………………………………………
1.5.Фінансово-бюджетна ситуація територіальної громади……………….


  1.   Результати SWOT– аналізу громади…………………………………...


2. Цілі та пріоритети розвитку територіальної громади на 2021 рік…………
3. Основні завдання та механізми реалізації Програми……………………….
4. Механізм моніторингу та оцінки результативності реалізації Програми…
 
Додатки:

 
Додаток1. ……………………………………………………………………………..

Показники соціально-економічного розвитку територіальної громади
Додаток 2. ……………………………………………………………………………..

 Основні показники у галузі будівництва та капітального розвитку здолбунівської міської ради  на 2021 рік
Додаток 3 . ……………………………………………………………………………

Перелік інвестиційних програм та проектів, реалізація яких передбачається у 2021 році за рахунок  коштів державного фонду регіонального розвитку
Додаток 4. …………………………………………………………………………….

 Додатковий перелік інвестиційних проектів та програм регіонального розвитку, реалізація яких потребує залучення бюджетних коштів
Додаток 5 . …………………………………………………………………………….

 Перелік галузевих програм, які реалізовуватимуться  у 2021 році

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

Програма економічного і соціального розвитку Здолбунівської міської  територіальної громади на 2021 рік (далі – Програма) розроблена з метою забезпечення узгоджених спільних дій органу місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання, які знаходяться на території громади для втілення єдиної державної політики розвитку, та спрямована на забезпечення  її сталого розвитку, підвищення якості життя населення, розв'язання соціально-економічних проблем.

Законодавчим підґрунтям розроблення Програми є закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади державної регіональної політики», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» та постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету». В основу Програми покладені основні положення Державної стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки (затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2020 №695), рішення Рівненської обласної ради від 13.03. 2020 року  №1618 «Стратегія розвитку Рівненської області на період до 2027 року», рішення  Здолбунівської міської ради від 31.03.2021 №164 «Про затвердження плану соціально – економічного розвитку Здолбунівської  міської територіальної громади на 2021-2022роки».

Програма економічного та соціального розвитку Здолбунівської міської територіальної громади є бюджетною Програмою та підготовлена на основі аналізу розвитку населених пунктів, що входять до складу територіальної громади за попередній період та з урахуванням пропозицій підрозділів установ та організацій Здолбунівської громади, а також, прогнозних тенденцій розвитку району на 2021 рік.

Основною метою Програми є створення умов для повноцінного функціонування  громади, зокрема, через зростання добробуту і підвищення якості життя населення, забезпечення позитивних структурних зрушень в економіці, підвищення її конкурентоспроможності, як основи для збалансованого зростання стандартів та показників економічного розвитку.

Програма визначає цілі, завдання та основні заходи економічного і соціального розвитку Здолбунівської міської  територіальної громади на 2021 рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Аналітична частина


 


  1. Географічне розташування Здолбунівської міської територіальної громади, опис суміжних територій


 

Здолбунівська міська територіальна громада утворена відповідно до Закону України від 23.07.2020 № 562-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо визначення територій та адміністративних центрів територіальних громад» та  розпорядження Кабінету Міністрів України  від 12.06.2020 № 722-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Рівненської області».


  • о складу громади входить 14 населених пунктів –  м.Здолбунів, с.Богдашів, с.Ільпінь, с.Кошатів, с.Орестів, с.Глинськ, с.Загора, с.Підцурків, с.Степанівка, с.Мар’янівка, с.Новомильськ, с.Копиткове, с.Новосілки,  с.Пятигори


 



 

Мал.1 Карта Здолбунівської міської територіальної громади

 

Населення громади станом на 01.01.2020 р. становить 31764 особа. Площа територіальної громади складає. Адміністративним центром територіальної громади є місто Здолбунів, яке знаходиться на відстані 12 км від обласного центру, в якому знаходиться, розгалужена залізнична мережа, що поєднує 4 важливих напрями сполучень Львів, Київ, Лунінець та Ковель.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорії земель територіальної громади

 



























 

Категорія земель

 
Площа земель, га
Землі сільськогосподарського призначення 10720,04 га.
Землі житлової і громадської забудови 1436,425 га.
Землі лісогосподарського призначення 2177,974 га.
Землі водного фонду 433,4084 га.
Всього 14767,8474

 

Найбільші землекористувачі на території громади:

 

  1. ДП «Рівненське лісове господарство» – 1523,33 га;

  2. ТзОВ «ЮТ-АГРО-зерно»-  1417,35га;

  3. ПСП «Хлібороб» - 1144,1 га;

  4. ПСППП «Здолбунівське»» - 1103,21га;  

  5. ФГ «П’ятигірське» - 862,62 га;

  6. ТзОВ «Західна агровиробнича компанія» - 677,36 га;

  7. ТОВ СВК Горинь – 377,2 га.


 

На сьогодні, територіальна  громада користується Схемою планування території Здолбунівського району затвердженою рішенням Здолбунівської районної ради від 31.05.2017 №334. Затверджено містобудівні документації сіл  Богдашів, Кошатів, Копитків, П’ятигори. Розроблено містобудівні документаціі міста Здолбунів та сіл Орестів, Новомильськ, Новосілки. Планується розробити містобудівну документацію сіл Глинськ, Загора, Ільпінь, Степанівка, Мар’янівка.

 

1.2. Демографічна ситуація, ринок праці територіальної громади

 

До Здолбунівської міської територіальної громади з адміністративним центром в місті Здолбунів  входять 14 населених пунктів із загальною чисельністю населення 31764 осіб:

 































































Населені пункти, що входять до складу громади Чисельність населення станом на 01.01.2020 року
м. Здолбунів 24806
с.Богдашів 1045
с. Ільпінь 819
с.Кошатів 276
с.Орестів 440
с. Глинськ 1490
с. Загора 86
с. Підцурків 93
с. Копиткове 646
с. Новомильськ 741
с. Степанівка 186
с. Мар’янівка 89
с.Новосілки 518
с. П’ятигори 529

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



















































































































































































































































































































































































































Ринок  безробіття Здолбунівської територіальної громади (за січень-травень 2021 року)
  Перелік населених пунктів Зареєстровано Стать Вік Рівень освіти        
Чоловіки Жінки до 25 25-35 35-45 45-55 понад 55 базова загальна середня повна загальна середня професійно-технічна базова вища повна вища Праевлаштовано Залучено до професійного навчання Брали участьу громадських роботах  
 
 
  Всього: 1012 364 648 92 212 293 261 155 31 155 342 195 440 180 171 6  
1 Богдашів 34 16 18 1 7 15 8 3 1 5 16 5 7 10 10 0  
2 Глинськ 42 15 27 8 4 8 14 8 2 10 16 8 6 7 8 0  
3 Загора 1 1 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0  
4 Здолбунів 790 284 506 76 179 230 190 115 17 106 263 151 402 133 140 5  
5 Ільпінь 40 13 27 0 8 10 12 10 2 8 9 10 13 6 4 0  
6 Копиткове 23 9 14 0 3 9 7 4 1 6 12 3 1 4 2 1  
7 Кошатів 9 2 7 0 0 1 4 4 0 2 4 2 1 2 1 0  
8 Мар'янівка 1 0 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0  
9 Новомильськ 25 10 15 3 2 8 7 5 3 6 9 4 3 4 1 0  
10 Новосілки 11 1 10 1 2 3 5 0 0 1 1 6 3 4 1 0  
11 Орестів 15 5 10 3 3 4 4 1 3 5 5 1 1 3 3 0  
12 Підцурків 4 1 3 0 0 3 1 1 1 1 1 1 0 2 0 0  
13 П'ятигори 16 7 9 0 4 2 8 2 1 3 6 3 3 4 1 0  
14 Степанівка 1 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0  
 





 

  1. Стан розвитку інфраструктури громади


 


  1. Дорожньо-транспортна інфраструктура


 

Через територію громади проходять автомобільні дороги загального користування державного значення, з них:  Регіональна Р-05 Городище –Рівне - Старокостянтинів, територіальні Т-18-01 «Рівне – Здолбунів – Мізоч - Дубно», Т-18-30 «Рівне – Тайкури – Оженин» та автомобільні дороги загального користування місцевого значення О180802 «Здолбунів- Глинськ-Стеблівка», О 180803 /М-06/ Глинськ –Здовбиця –Новосілки».

 

Загальна протяжність автомобільних доріг становить 605,505 км., в тому числі з твердим покриттям 321,667 км. У цілому по громаді мережа доріг з твердим покриттям забезпечує транспортне сполучення між всіма населеними пунктамитериторіальної громади. Однією з найважливіших проблем  громади є стан дорожнього покриття на переважній більшості доріг.

Автомобільний транспорт займає одну з провідних ролей як у внутрішніх зв’язках громади, так і в зовнішніх зв’язках.

На території громади діє автостанція Здолбунів, яка обслуговує пасажирів у приміському та  міжміському автобусному сполученні.

 Місто Здолбунів – це важливий залізничний вузол Західної України, одна з найбільших вузлових станцій на Рівненщині, що має 4 напрями руху: Львів, Київ, Лунінець та Ковель. Залізнична станція Здолбунова має пряме сполучення із 9 областями України та зі столицями сусідніх держав . 

На станції знаходиться  однойменне локомотивне та моторвагонне депо, де ремонтують всі зміннострумові електропоїзди Львівської залізниці та частину дизель-поїздів.

Через станцію здійснюються вантажні та пасажирські перевезення. Курсують потяги   Міжнародного сполучення і регіональні експреси , також,   приміські потяги.

 

  1. Соціальна інфраструктура


Управлінню з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради підпорядковуються заклади освіти, культури, медицини та спорту.

В міській територіальній громаді функціонує  10 закладів дошкільної освіти, з яких 2 – підрозділи навчально-виховних комплексів. Виховується 1254 дитини у віці від 2 до 5 (6) років. 100 % дітей 5-річного віку здобувають дошкільну освіту за різними  формами. У ЗДО діє 9 інклюзивних груп для 11 дітей з особливими освітніми потребами.

Загалом, дошкільною освітою охоплено 87% дітей дошкільного віку (3-5 років).

 

Заклади дошкільної освіти громади






































































Назва закладу Адреса Кількість дітей
1 Здолбунівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 2 “Дзвіночок” 35705, м. Здолбунів

вул. Д.Галицького, 16
153
2 Здолбунівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 3 «Ладоньки» 35705, м. Здолбунів

вул. Шкільна, 35а
306
3 Здолбунівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 5 «Усмішка» 35705, м. Здолбунів

вул. Шкільна, 42а
300
4 Здолбунівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Чебурашка» 35702, м. Здолбунів

вул. Герцена, 3а
190
5 Здолбунівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) “Грайлик» 35704, м. Здолбунів

вул. Садова 39
136
6 Копитківський  заклад  дошкільної освіти (дитячий садок)  «Сонечко»

 
35720, с. Копитків,

вул. Шкільна 7а
33
7 П’ятигірський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Пролісок» 35764, с. П'ятигори вул.Центральна, 1 12
8 Новомильський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Барвінок» 35763, с.Новомильськ, вул. Центральна, 3 Б

 
28
9 Глинський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

 
35710, с. Глинськ, вул. Шевченка, 8 81
10 Новосілківський НВК  «ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ» 35723,

с. Новосілки

вул. Шкільна, 4
15



 

Загальною середньою освітою охоплено 4502 учні у 14 закладах загальної середньої освіти Здолбунівської  міської територіальної громади. З метою забезпечення підвезення учнів, які проживають за межами пішохідного доступу та у віддалених населених пунктах, задіяні 2 одиниці підвідомчого транспорту (шкільні автобуси), якими забезпечується підвезення 139 учнів .

Всі заклади загальної середньої освіти забезпечені кваліфікованими спеціалістами. Проводиться робота із створення системи виховання школярів, шляхом залучення їх до позакласних та позашкільних заходів, які відповідають запитам та уподобанням, розвитку учнівського самоврядування. Велика увага приділяється громадянському вихованню.

У закладах освіти функціонують 19 інклюзивних класів, в яких навчається  26 дітей з особливими освітніми потребами та 6 спеціальних корекційних класів (40 учнів).

Заклади загальної середньої освіти громади:






























































































Назва закладу Адреса Кількість учнів/класів
1 Здолбунівська загальноосвітня школа  І-ІІІ ст. №1 35700, м. Здолбунів,

вул. В.Жука, 4
377 учнів

19 класів
2 Здолбунівська гімназія 35700, м. Здолбунів,

вул. Незалежності, 15
591 учнів

24 класів
3 Здолбунівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №3 35700, м. Здолбунів,

вул. Кармелюка, 5
510 учнів

20 класів
4 Здолбунівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №4 35700, м. Здолбунів,

вул. Шкільна, 11
584+33(заочно)

23 класи + 3 класи заочно
5 Здолбунівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №5 35700, м. Здолбунів,

вул. Міцкевича, 36
360 учнів

18 класів
6 Здолбунівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №6 35700, м. Здолбунів,

вул. Шкільна, 40
1048 учнів

41 клас
7 Здолбунівська початкова  школа №7 35700, м. Здолбунів,

вул. Л.Українки, 2
342 учнів

13 класів
8 Глинський НВК

«ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»
35710, с. Глинськ  вул.Центральна, 15 219 учень

13 класів

 

 
9 Новосілківський НВК  «ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ» 35723,

с. Новосілки

вул. Шкільна, 4
45 учнів

6 класи

 

 
10 Копитківська

ЗОШ І-ІІІ ст.
35720, с. Копитків

вул.Шкільна, 2а
186 учнів

11 класів
11 Новомильська

 ЗОШ І-ІІ ст.
с. Новомильськ вул.Центральна,3 140 учнів

9 класів
12 Ільпінська

початкова школа  
с. Ільпінь

вул.Приходька, 16
26 учні

4 класи
13 П’ятигірська ЗОШ І – ІІ ст. с. П’ятигори

вул. Центральна,1
92 учні

9 класів
14 Орестівська

початкова школа
с. Орестів

вул.Шевченка, 57
10 учнів

1 клас



У 2  закладах позашкільної освіти(система освіти) навчається 1827 вихованців, що становить 40,6% від загальної кількості учнів ЗЗСО.

Крім того, на базі закладів загальної середньої освіти функціонує 16 гуртків, до яких залучено 311 дітей.

Позашкільна освіта






























Назва закладу Адреса Кількість учнів
1 Здолбунівський центр творчості дітей та юнацтва 35700, м.Здолбунів,

вул. Шкільна, 1
1219
2 Здолбунівська міська станція юних техніків  35700, м. Здолбунів,

вул. Яворницького 26,

вул.Шевченка 40
608
3 Здолбунівський інклюзивно-ресурсний центр

 

 
35705, м.Здолбунів, вул. Незалежності, 64-Б 81відвідує

 350 дітей під супроводом



 

Також, на території Здолбунівської міської територіальної громади функціонує Здолбунівська дитячо-юнацька спортивна школа Здолбунівської міської ради Рівненської області, де займаються 476 учні у 8 відділеннях з видів спорту: 1. Бокс; 2. Баскетбол; 3. Важка атлетика; 4. Легка атлетика; 5. Вільна боротьба; 6. Велоспорт на шосе; 7. Футбол; 8. Кікбоксинг WAKO.

У громадіфункціонує Державний навчальний заклад «Здолбунівське вище професійне училище залізничного транспорту», в якому навчається майже 400 учнів за такими спеціальностями:

- Черговий стрілочного поста. Оператор поста централізації.

- Слюсар з ремонту рухомого складу.

- Помічник машиніста тепловоза. Помічник машиніста електровоза.Слюсар з ремонту рухомого складу.

- Лицювальник-плиточник. Штукатур. Маляр.

- Столяр будівельний. Тесляр.

- Монтер колії. Слюсар з ремонту колійних машин та механізмів.

- Провідник пасажирського вагону.

- Помічник машиніста тепловоза. Слюсар з ремонту рухомого складу.

- Помічник машиніста дизель-поїзда. Слюсар з ремонту рухомого складу.

- Помічник машиніста електровоза. Слюсар з ремонту рухомого складу.

 

До переліку базової мережі закладів культури місцевого рівня  Здолбунівської міської територіальної громади належать наступні заклади- юридичні особи:

Здолбунівська публічна бібліотека Здолбунівської міської ради (Здолбунівська центральна бібліотека), до складу якої входять філії, що не є юридичними особами: Здолбунівська бібліотека - філія для дітей та юнацтва, Здолбунівська міська бібліотека-філія  та Публічно - шкільні бібліотеки - філії в селах Глинськ, П”ятигори, Новомильськ, Копиткове, Новосілки, Богдашів, Ільпінь;

 Здолбунівський краєзнавчий музей Здолбунівської міської ради Рівненської області;

 Здолбунівська музична школа Здолбунівської міської ради Рівненської області;

 Здолбунівський центр культури і дозвілля Здолбунівської міської ради  та його структурні підрозділи, зокрема, міський клуб-філія Здолбунівського центру культури і дозвілля, який знаходиться в  м.Здолбунів та будинки культури-філії які розташовані в селах Глинськ, Копиткове, Степанівка, Новомильськ, П’ятигори,  Новосілки, Ільпінь, Орестів.

В клубних закладах Здолбунівського центру культури і дозвілля Здолбунівської міської ради діє 49 клубних формувань (творчих аматорських колективів, студій, гуртків, любительських об’єднань), в яких займається 589 учасників, в тому числі 18 для дорослих відвідувачів, в них 220 учасників та 31 клубне формування  для дітей, в яких займається 389 учасників.

В  Здолбунівській музичній школі Здолбунівської міської ради Рівненської області здобувають початкову мистецьку освіту 390 учнів за освітніми програмами мистецького спрямування: народні інструменти, фортепіано, духові інструменти, ударні інструменти, сольний спів, хоровий клас та сучасна хореографія.

В бібліотечних закладах Здолбунівської публічної бібліотеки Здолбунівської міської ради обслуговується 8032 користувача, які відвідали бібліотеки 43578 разів на рік.

На території Здолбунівської міської територіальної громади знаходяться 38 об’єктів культурної спадщини місцевого значення, що перебувають на державному обліку, серед яких 13 пам’яток історії (братські могили, поховання, меморіали,  пам’ятні знаки),  3 пам’ятки монументального мистецтва  (пам’ятники),  15 пам’яток археології (поселення, городища, курганні могильники, місцезнаходження), 7 пам’яток архітектури та містобудування (церкви та костел).

В населених пунктах територіальної громади знаходиться 24 пам’ятних знаків та пам’ятних дошок борцям за незалежність України, воїнам УПА, жертвам політичних репресій та загиблим воїнам АТО.

На території громади знаходиться 41 культова споруда зареєстрованих релігійних організацій, з них 24 церковні споруди та 15 молитовних будинків.

           

Головними напрямками розвитку культури є:

- формування та розкриття творчих здібностей різновікових груп населення;

-   відзначення знаменних  та пам’ятних дат;

-   краєзнавча робота;

-   організація та  проведення культурно мистецьких заходів;

-   проведення  різноманітних виставок декоративно ужиткового мистецтва;

-   підвищення ролі сільських творчих колективів;

-   розвитку всіх видів та жанрів народної аматорської творчості;

-   збереження і популяризація культурної  спадщини;

- виховання національної самосвідомості та патріотизму серед підростаючого покоління;

- пошукова робота з метою поповнення музейної колекції новими надходженнями, комплектування, систематизація та паспортизація музейного фонду.

Закладами культури проводяться різноманітні організаційно-масові заходи.

 

Охорона здоров’я на території Здолбунівської міської територіальної громади представлена трьома некомерційними комунальними підприємствами  –«Здолбунівська центральна міська лікарня», «Здолбунівська стоматологічна поліклініка», “Здолбунівський центр первинної медичної допомоги” та Здолбунівською підстанцією обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф,  які розташовані в м.Здолбунів.

На території громади “Здолбунівський центр первинної медичної допомоги”    представлений 7 фельдшерсько-акушерськими пунктами (ФАП), які функціонують в селах Ільпінь, Копитків, Новомильськ, Новосілки, Орестів, П’ятигори, Степанівка та 5 амбулаторіями загальної практики сімейної медицини (АЗПСМ) - 4 з яких, знаходяться у м.Здолбунів , 1 - в с.Глинськ.

  

 

 

 

 

 

  1. Промислова та агропромислова інфраструктура


 

 Серед інших громад області промисловість Здолбунівської територіальної громади виділяється виробництвом цементу, цегли, виробів з пластмаси, наданням ремонтних робіт і послуг підприємствам з виготовлення будівельних матеріалів.

 У Здолбунівській  громаді розташоване 1 велике промислове підприємство, 6 середніх та 22 малих. В структурі реалізації промислової продукції переважають такі галузі: виробництво будівельних матеріалів; виробництво сільськогосподарської техніки  та виробництво пластмасових виробів, частка яких у загальному обсязі реалізованої продукції становить майже 90 %.

Розвитку промисловості сприяє і те, що центр громади, м. Здолбунів  знаходиться на перетині залізничних магістралей, що з’єднують Київ зі Львовом, Львів з Республікою Білорусь, країнами Балтії.

 

НАЙБІЛЬШІ  ПРОМИСЛОВІ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ЗНАХОДЯТЬСЯ У ГРОМАДІ



































































































НАЗВА ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ  (юридична адреса, адреса сайту/за наявності) ВИД

ДІЯЛЬНОСТІ


"Волинь-Цемент" філія ПРАТ "Дікергофф Цемент Україна"               

 
35702, Рівненська обл., м.  вул. Шевченка, 1, м. Здолбунів

 

 

 
Виробництво цементу, бетону
Приватне підприємство «Виробничо-конструкторське об’єднання «МААНС» 35705, Рівненська обл., м.  м.Здолбунів, вул.Грушевського, 28

 
Виробництво сільськогосподарської техніки
ТОВ «Волинь -шифер» 35705, Рівненська обл., м. вул. Шевченка,1

м. Здолбунів

 

www.volyn-shyfer.com.ua

 
Виготовлення виробів із бетону для будівництва
ТОВ “Завод “Іскра” 35705, Рівненська обл., м. вул. С. Наливайка,1 Здолбунів,

 
Виробництво плит, листів, труб і профілів із пластмас
ТОВ фірма «Нострадамус» 35705,  Рівненська обл., м.Здолбунів, вул.Віли 1 буд. 46А

 
Лісопильне та стругальне виробництво
ПП «БМФ «Славутич» 35700, Рівненська обл., вул.Шевченка 2а, м.Здолбунів,

 

 

 
Оптова торгiвля деревиною, будiвельними матерiалами та санiтарно-технiчним обладнанням.

Іншi спецiалiзованi будiвельнi роботи, н.в.i.у.

Ремонт i технiчне обслуговування готових металевих виробiв
ТОВ «Добробут» 35700, Рівненська обл., вул. Шевченка, 2А, м.Здолбунів,

 
Виготовлення металоконструкцій
МП «Квант» 35700, Рівненська обл., вул.Нова,1, м.Здолбунів,  Ремонт обладнання будівельної галузі промисловості, обробка скла
ТОВ «Здолбунівська глина» 35700, Рівненська обл., вул.Шевченка, 1, м.Здолбунів, Добування глини
ТзОВ «Укрцемремонт плюс» Юридична адреса: вул. Зоологічна 4-А оф.139, 04119, м.Київ,

Фактична адреса: 11, 35700, Рівненська обл., вул.Незалежності м.Здолбунів
Ремонт обладнання будівельної галузі промисловості, виробництво запасних частин та деталей
ПФ «Певек» 35700, Рівненська обл., вул. Цегельна б 5, кв.4, м.Здолбунів Оброблення природного каменю (виготовлення пам’ятників)
ТОВ «ФОРЕСТ-КМК» 35700, Рівненська обл., вул.Шевченка, 4, м.Здолбунів, Виробництво тари дерев’яної з лущеної деревини
ТОВ “Здолбунівський  завод будівельних матеріалів“ 35700,   Рівненська обл., вул.Шевченка,1, м.Здолбунів Виробництво цегли будівельної невогнетривкої
ТОВ «ЛИ ГРАНД СЕРВІС» 35700, Рівненська обл., вул. 8 Березня, 35/1, м.Здолбунів, Ремонт та обслуговування електродвигунів, генераторів, трансформаторів
ТОВ «НЕРУДПРОМ ЛТД» 37, 35700, Рівненська обл., вул. 8 Березня, м.Здолбунів Піски будівельні
ВП «Моторвагонне  депо Здолбунів» РФ «Львівська залізниця»

ПАТ «Укрзалізниця»
35700, Рівненська обл.,  вул. Гончара 1, м.Здолбунів

 
Ремонт та обслуговування залізничних локомотивів, рухомого складу
ВП «Ремонтне  вагонне депо Здолбунів»

РФ «Львівська залізниця»

ПАТ «Укрзалізниця»
35700, Рівненська обл.,  вул. Міцкевича 1, м.Здолбунів

 
 Ремонт та обслуговування залізничних вантажних вагонів
ВП «Локомотивне депо Здолбунів» РФ «Львівська залізниця»

 ПАТ «Укрзалізниця»
35700, Рівненська обл.,  вул. Гончара 1 , м.Здолбунів

 
Ремонт та обслуговування залізничних локомотивів, рухомого складу

 

Агропромисловий напрямок громади зорієнтований в основному на вирощуванні озимої пшениці, ячменю, кукурудзи, соняшника, сої, овочів, кормових культур, вирощуванні свиней,  розвинуте м'ясо-молочне скотарство.

Близько 3% припадає на вирощування кормових культур для потреби молочно-товарної ферми. Сільськогосподарські підприємства громади використовують сучасну техніку та технології.

 

СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ ПІДПРИЄМСТВА ГРОМАДИ








































Назва Адреса Вид діяльності
1 ПСП «Хлібороб» 35708,

с.Ільпінь

вул.1 Травня, 16
Вирощування зернових, зерно-бобових та технічних культур, молока, м'яса яловичини
2 ФГ «П'ятигірське» 35764,

с.П'ятигори
Вирощування зернових, зернобобових та технічних культур
3 ТзОВ

«ЮТ-АГРО-Зерно»
35720,

с.Копитків

вул.Шкільна 10а
Вирощування зернових, зернобобових та технічних культур
4 ТзОВ

«СВК Горинь»
35723,

с.Новосілки

вул.Шкільна 1

 
Вирощування зернових, зернобобових та технічних культур, м»яса свиней, молока, м»яса яловичини
5 ТзОВ «Колос-Інвест» 35700, м.Здолбунів, вул. 8 Березня,35  Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур



 


  1. Екологічна інфраструктура


 

Проблема накопичення, збирання, переробки, утилізації, знешкодження та захоронення відходів є однією з гострих проблем функціонування громади. Ситуація у місті у сфері поводження з побутовими відходами на сьогодні залишається складною. Роботи по збиранню, перевезенню та знешкодженню твердих побутових відходів виконують ТзОВ «Комунальних  підприємств». Тверді побутові відходи спеціалізованим транспортом перевозяться для складування на сміттєзвалища твердих побутових відходів, які розташовані в селах Здовбиця,  Копитків та Глинськ.    Близько 57% населення охоплено роздільним збиранням твердих побутових відходів.

Питання щодо забруднення атмосферного повітря є також актуальним, оскільки на території громади розташовані промислові підприємства, автозаправні та газозаправні станції, що в своїй роботі продукують викиди в повітря шкідливих речовин.

 

 

1.3.5. Торгівельна інфраструктура

                     

На території громади знаходиться близько 178 торгівельних закладів, з них 147 магазинів роздрібної торгівлі, 31 закладів громадського харчування та 1 готель. Побутові послуги населенню надають заклади побутового обслуговування, з них 33 -   перукарські послуги. Також, в громаді надаються послуги з пошиття та ремонту одягу, взуття, побутової  техніки, комп’ютерної та оргтехніки. На території громади функціонують 6 автозаправних станцій. В місті функціонує 5 підприємств мережевої торгівлі: «АТБ», «Еко маркет», «Єва», «Копійочка», «Простор»,  а також,  діють 4 ринки.

Споживчий ринок громади характеризується активним розвитком інфраструктури торгівельних закладів, достатнім рівнем товарного насичення, стабільним балансом попиту і пропозиції.

Для збереження позитивної динаміки розвитку споживчого ринку, зокрема, забезпечення зростання обсягів обороту роздрібної торгівлі, потрібно збільшити на споживчому ринку територіальної громади частки конкурентоспроможної продукції місцевих виробників за доступними для споживачів цінами.

 

1.3.6. Житлово-комунальне господарство

 

Житловий фонд територіальної громади налічує 179 багатоквартирних будинків  в м. Здолбунів.

Функціональні обов’язки з надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій в багатоквартирних житлових будинках м. Здолбунів, а також, збором та вивезенням сміття, твердих побутових відходів з приватного сектору, здійснює комунальне підприємство ТзОВ «Комунальних підприємств».

         На території міської територіальної громади створено 67 об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), які обслуговують 90 житлових будинків, в управлінні та обслуговуванні  ТзОВ «Перша Здолбунівська управляюча компанія» - 47  житлових будинків, ТзОВ УК Будинкоуправління  обслуговує 39 житлових будинків.

Населення, яке проживає на території громади має доступ до мобільного звʼязку та мережі Інтернет.

 

  1. Динаміка та особливості соціально - економічного розвитку громади




Основними проблемами соціально-економічного розвитку громади є:


  • Зменшення кількості населення та від’ємний природний приріст. Шляхом вирішення проблеми є: підвищення якості надання медичних послуг за рахунок оновлення матеріально – технічної бази та підвищення кваліфікації персоналу; більш повне задоволення освітніх та культурних потреб населення; покращення стану здоров’я населення, за рахунок залучення жителів громади, особливо молоді, до занять спортом та популяризації здорового, безпечного способу життя.

  • Безробіття та наявність тіньової зайнятості населення. Вирішити дану проблему можливо за рахунок сприяння реалізації інвестиційних проектів, особливо тих, які передбачають створення  нових робочих місць; забезпечення тимчасової зайнятості та додаткового стимулювання мотивації до праці, через організації і проведення громадських робіт, спрямованих на задоволення суспільних потреб територіальної громади; здійснення професійного навчання безробітних з робітничих професій та напрямів підвищення кваліфікації з метою підвищення якості трудового потенціалу; також важливу роль у легалізації заробітної плати та зайнятості може відіграти роз’яснювальна робота, через засоби масової інформації, серед суб’єктів господарювання та працівників, стосовно негативних наслідків тіньового працевлаштування.

  • Погіршення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг. Шляхом вирішення проблеми є збільшення обсягів фінансування дорожньо - транспортного господарства. Проведення капітальних та поточних ремонтів автомобільних доріг із застосуванням сучасних та новітніх технологій і матеріалів.

  • Зношеність об’єктів системи водопостачання. Необхідно провести ряд заходів для вирішення даної проблеми. Зокрема: замінити всю систему водопроводів, провести промивку, прочистку та ремонт водопровідної мережі в населених пунктах громади.

  • Недостатнє матеріально-технічне забезпечення закладів освіти. За рахунок проведення модернізації та осучаснення закладів освіти можливо вирішити дану проблему. Зокрема, проведення реконструкцій, капітальних та поточних ремонтів закладів освіти та покращення їх матеріально-технічної бази.

  • Значні витрати на енергоресурси в опалювальний період. Шляхом вирішення проблеми є: впровадження інвестиційних проектів з використанням енергозберігаючих заходів; проведення комплексу енергозберігаючих капітальних та поточних ремонтів в бюджетних установах; проведення інформаційно – роз’яснювальних кампаній у засобах масової інформації стосовно необхідності економії паливно – енергетичних ресурсів та переваг використання альтернативних видів палива.

  • Екологічний стан на території територіальної громади. Необхідно підвищити рівень екологічної культури та обізнаності населення. Також забезпечити упорядкування, збереження та розвиток зелених зон  територіальної громади. Підвищити рівень екологічної безпеки при поводженні з твердими побутовими відходами. Знизити викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.


Вирішення цих проблем планується шляхом реалізації основних пріоритетних напрямів, завдань та заходів, які передбачені Програмою економічного та соціального розвитку Здолбунівської міської територіальної громади на 2021 рік.

Основною метою економічного та соціального розвитку Здолбунівської міськоїтериторіальної громади є задоволення соціальних потреб громади,підвищення якості життя населення, створення умов для подальшого економічного зростання, наповнення місцевого бюджету, покращення на цій основі фінансування бюджетних установ.

 

  1. Фінансово-бюджетна ситуація територіальної громади


 

Головною метою бюджетної політики є формування достатніх ресурсів для фінансування пріоритетних напрямків економічного та  соціального  розвитку територіальної громади та підвищення ефективності використання бюджетних коштів.

Бюджет Здолбунівської міської територіальної громади на 2021 рік по доходах визначено в сумі 207196,5 тис грн., в т.ч. доходи загального фонду 202330,9 тис. грн. та доходи спеціального фонду 4865,6 тис. грн.

Видатки визначено в сумі 318901,5 тис. грн., в т.ч. видатки загального фонду 285861,1 тис. грн. та видатки спеціального фонду 33040,4 тис. грн.

В основу формування розрахункових показників доходів, видатків та міжбюджетних трансфертів місцевого бюджету на 2021 рік покладено норми чинного Податкового і Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів.

Обсяг дохідної частини місцевого бюджету загального фонду (без урахування трансфертів) на 01.06.2021 рік становить 84933,2 тис. грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Результати SWOT– аналізу громади


 

SWOT - аналіз громади проведено на основі матеріалів дослідження соціально - економічного стану населених пунктів, що входять до складу Здолбунівської міської територіальної громади. SWOT - аналіз був розроблений на основі аналізу статистичних даних, проведення круглих столів із залученням старост громади, депутатського корпусу, організацій та на основі думки населення.

SWOT-аналіз Здолбунівської  міської територіальної громади допоміг виявити ті галузі та види діяльності, де громада має значний потенціал розвитку, а також, допоміг сформулювати конкретні завдання та дії, які необхідно вжити для реалізації цього потенціалу.

 



















СИЛЬНІ СТОРОНИ СЛАБКІ СТОРОНИ


  • Наявність земель, що придатні для обробки, родючість ґрунтів;

  • Розвинена мережа навчальних закладів, достатньо високий рівень надання послуг закладами дошкільної освіти та закладами загальної середньої освіти;

  • Наявність залізничної колії;

  • Інвестиційна привабливість;

  • Близьке розташування до обласного центру.


 


  • Низька якість транспортної мережі та руйнація доріг;

  • Фізичний знос очисних, каналізаційних мереж та центрального водопостачання;

  • Відсутність робочих місць в селах;

  • Зношеність основних фондів в житлово-комунальному господарстві;

  • Культурно-туристичний потенціал (наявність туристично-привабливих об’єктів);

  • Не повні дані щодо власників земельних ділянок та інших об»єктів нерухомості


МОЖЛИВОСТІ ЗАГРОЗИ


  •  Доступність участі громади у проектах міжнародної технічної допомоги;

  • Створення робочих місць;

  • Стимулювання енергоефективності у житлово-комунальній та соціальній сферах;

  • Підвищення рівня сплати податків;

  • Запровадження надання більшої кількості надання послуг через ЦНАП




  • Інфляційні процеси;

  • Зростання цін на енергоресурси;

  • Відтік кваліфікованих кадрів у інші регіони;

  • Делегування державою  нових завдань ОМС без забезпечення відповідних ресурсів на їх виконання


 

 

 

  1. Цілі та пріоритети розвитку територіальної громади на 2021 рік


 

Діяльність виконавчого комітету та депутатського корпусу Здолбунівської міської ради буде спрямована на вирішення основних проблем територіальної громади. Виконання передбачених у Програмі завдань стане вагомим підґрунтям для впровадження заходів у різних сферах, що у свою чергу дасть можливість забезпечити збалансований розвиток громади.

Основними цілями громади є:

  1. Висока якість життя, комфортні умови та добробут:




  • здорове населення громади з максимальною тривалістю активного періоду життя;

  • універсальна система соціального захисту населення та безпечні умови життя;

  • сучасний освітній простір;




  1. Ефективне управління просторовим розвитком, охорона довкілля, розвиток житлово - комунального господарства:




  • раціональне господарювання;

  • розвиток транспортної інфраструктури;

  • управління у сфері благоустрою;




  1. збалансована конкурентоспроможна економіка:




  • ефективна бізнес інфраструктура та інвестиційна привабливість;

  • сталий розвиток культури та туризму.


 

 

  1. Основні завдання та механізми реалізації Програми


 

Організаційні та адміністративні заходи Програми — це послідовні дії виконавчих органів міської територіальної громади, спрямовані на досягнення визначених пріоритетних цілей розвитку в межах наявних фінансових ресурсів.

 















































































Пріоритети Оперативні цілі  

Завдання

 
1. Висока якість життя, комфортні умови та добробут

 
1.1. Здорове населення громади з максимальною тривалістю активного періоду життя 1.1.1. Забезпечення системи надання якісних медичних послуг
1.1.2. Розвиток фізичної культури та спорту, підтримка рухової активності громади


  1. Універсальна система соціального захисту населення та безпечні умови життя


1.2.1. Забезпечення доступності отримання адміністративних послуг незалежно від місця проживання
1.2.2. Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш уразливих верств населення
1.3. Сучасний освітній простір 1.3.1. Сприяння розвитку мереж закладів освіти, зміцнення їх матеріальної бази
1.3.2. Забезпечення оздоровлення, відпочинку та соціальної підтримки дітей


  1. Ефективне управління просторовим розвитком, охорона довкілля, розвиток

  2.  Житлово-комунального господарства




  1. Раціональне господарювання




  1. Розвиток водопровідно-каналізаційного господарювання




  1.  Проведення ремонту житлового фонду




  1.  Покращення управління відходами




  1. Розвиток транспортної інфраструктури




  1. Підвищення рівня експлуатаційних показників автомобільних доріг




  1. Ремонт внутрішньо-будинкових доріг




  1. Організація пасажирських перевезень




  1. Управління у сфері благоустрою




  1.  Ремонт тротуарів,  реконструкція парків, розвиток сфери відпочинку




  1. Забезпечення утримання в належному стані об’єктів благоустрою та території громади




  1. Облаштування дитячих майданчиків




  1. Здійснення робіт по освітленню вулиць




  1. Збалансована конкурентоспроможна економіка




  1. Ефективна бізнес інфраструктура та інвестиційна привабливість




  1. Ефективне управління об’єктами комунальної власності




  1. Впровадження механізмів залучення інвестиційних ресурсів




  1. Сталий розвиток культури та туризму




  1. Забезпечення розвитку туризму




  1.  Забезпечення збереження історико-культурної спадщини та їх паспортизації



 


  1. Механізм моніторингу та оцінки результативності реалізації Програми


 

Послідовна реалізація визначених у Програмі завдань надасть можливість у 2021 році  отримати  позитивну динаміку розвитку міської територіальної громади, досягти поставлені цілі, посилити соціальну складову та перейти на шлях стійкого економічного зростання, що дозволить забезпечити:


  1. Рівень довіри до місцевої влади підвищиться щонайменше на 15%.

  2. Технічне та ресурсне оснащення бюджетних закладів освітньої, медичної, культурної, спортивної  сфери поліпшиться  щонайменше на 20%.

  3. Технічний стан закладів освіти, культури, медицини, спорту поліпшиться щонайменше  на 15%.

  4. Кількість зареєстрованих малих та середніх підприємств щонайменше залишиться незмінною або збільшиться на 5 %.

  5. Кількість безробітних зменшиться на 5%.

  6. Кількість наданих адміністративних послуг збільшиться орієнтовано на 20%.

  7. Обсяг споживання енергоресурсів зменшиться на 15%.

  8. Кількість проведених спортивних та освітніх заходів збільшиться на 15%.

  9. Кількість проведених мистецьких (культурних) заходів збільшиться на 15%.

  10. Рівень облаштування зелених зон, парків, скверів, прирічкових зон поліпшиться на 15%.


Також, для проведення моніторингу та оцінки результативності виконання запланованих заходів можуть застосовуються офіційні статистичні дані, показники виконання бюджету, інша інформація, отримана від структурних підрозділів.

Відстеження динаміки відповідних індикаторів та показників соціально-економічного розвитку дозволять чітко відслідковувати ефективність реалізації Програми.

 

 

 

 

Додаток 1

до Програми

Показники соціально-економічного розвитку

територіальної громади

 











































































































































































Показник

 
Одиниця виміру 2021р.

очікуване
2022 р. прогноз 2021р. в % до 2020р.
Демографічна ситуація        
Чисельність постійного населення осіб 31764 31764  
Економічна ефективність        
Обсяг капітальних інвестицій на 1 особу грн. 1084,75 1100,0  
Кількість підприємств малого та середнього бізнесу на 1000 осіб наявного населення одиниць 395 395  
Фінансова самодостатність        
Доходи загального фонду бюджету (без трансфертів) на 1 особу грн. 6369,82 6790,38  
Частка базової дотації в доходах загального фонду бюджету (без урахування субвенції) % 0,871 0,871  
Обсяг надходжень до бюджету від сплати податку на доходи фізичних осіб на 1 особу грн. 4331,57 4722,33  
Обсяг надходжень до бюджету від плати за землю на 1 особу грн. 755,78 787,05  
Обсяг надходжень до бюджету від сплати  єдиного податку на 1 особу грн. 752,47 686,31

 
 
Обсяг надходжень до бюджету від сплати акцизного податку на 1 особу грн. 339,50 396,68  
Обсяг надходжень до бюджету від сплати податку на нерухоме майно на 1 особу грн. 96,09 100,74  
Якість та доступність публічних послуг        
Постійні заклади дошкільної освіти одиниць 8 8 8
Кількість дітей у закладах дошкільної освіти осіб 1280 1254 1265
Заклади загальної середньої освіти одиниць 14 14 14
Кількість учнів у закладах загальної середньої освіти осіб 4369 4502 4485
Середня наповнюваність класів загальноосвітньої школи осіб 20,8 21,3 21,0
Частка дітей, для яких організовано підвезення до місця навчання і додому, у загальній кількості учнів, які того потребують  (старостинський округ) % 3,5 3,1 4,5
Частка дітей, охоплених позашкільною освітою, у загальній кількості дітей шкільного віку % 55,7 56,4 57
Гуртки естетичного виховання (дитячі музичні, художні, хореографічні школи, школи мистецтв), одиниць 33 35 35
У них учнів осіб 705 750  

 

Заступник міського голови                                                      Юрій СОСЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до Програми

 

ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ У ГАЛУЗІ БУДІВНИЦТВА ТА КАПІТАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НА 2021 РІК

 

ОХОРОНА ЗДОРОВ'Я

 

  1. «Капітальний ремонт покрівлі пологового будинку №1 по вул. Степана Бандери,1 в корпусу КНП «Здолбунівська ЦРЛ».


Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

2. Реконструкція системи лікувального киснепостачання терапевтичного корпусу КНП «Здолбунівська ЦРЛ» за адресою: м. Здолбунів вул. С. Бандери,1.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

         3. Придбання медичного обладнання для покращення надання медичних послуг населенню Комунальним некомерційним підприємством «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

4. Придбання медичного обладнання (комп’ютерного томографа) для покращення надання медичних послуг населенню Комунальним некомерційним підприємством «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

        

5. Капітальний ремонт фасаду будівлі комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська стоматологічна поліклініка» Здолбунівської міської  ради за адресою м. Здолбунів, вул. С. Бандери, 1А, у тому числі виготовлення дефектних актів будівлі для визначення її технічного стану та виготовлення проектно-кошторисної документації.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

         6. Придбання медичного обладнання для покращення надання стоматологічних послуг комунальним некомерційним підприємством «Здолбунівська стоматологічна поліклініка» Здолбунівської міської ради.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

         7. Капітальний ремонт системи теплопостачання Здолбунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №4 за адресою: м.Здолбунів, вул. І.Мазепи, 25.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

        

         8. Капітальний ремонт даху приміщення Здолбунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №4 за адресою: м. Здолбунів, вул. І.Мазепи, 25.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

9. Капітальний ремонт системи водопостачання Глинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: с.Глинськ, вул. Лісовики,65.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

10. Проведення ремонтних робіт з приведення у відповідність до вимог Державних будівельних норм В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення» (наказ Мінрегіонбуду від 30.11.2018 № 327) будівель і приміщень Здолбунівської №4 та Глинської амбулаторій загальної практики сімейної медицини

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

ОСВІТА

 

1. Капітальний ремонт спортзалу Глинського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Здолбунівської районної ради Рівненської області в с. Глинськ по вул. Центральна, 15, в тому числі, коригування проектно-кошторисної документації.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

2. Будівництво Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3  Здолбунівської районної ради Рівненської області, м.Здолбунів, вул.Устима Кармелюка, 5.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

3. Капітальний ремонт покрівлі на будівлі Копитківської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: Рівненська область,  Здолбунівський район, с. Копиткове, вул. Шкільна, 2.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

        4. Капітальний ремонт покрівлі другого корпусу ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 Здолбунівської районної ради за адресою: Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Міцкевича,36.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

5.  Капітальний ремонт даху будівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Здолбунівської районної ради Рівненської області за адресою: Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Шкільна, 40, у тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

6. Капітальний ремонт  покрівлі одноповерхової  будівлі   Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області , по вул. Д.Галицького, 17 в м. Здолбунів  Рівненської області, у тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

7. Капітальний ремонт даху будівлі Глинського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Здолбунівської міської ради Рівненської області в с. Глинськ по вул. Центральна, 15, у тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

8. Капітальний ремонт будівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Здолбунівської районної ради Рівненської області, в м. Здолбунів  по вул. В.Жука, 4.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

9. Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей)  будівлі Здолбунівського центру творчості дітей та юнацтва Здолбунівської міської ради Рівненської області, на  вул. Шкільній, 1 в м. Здолбунів Рівненської області.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

10. Капітальний ремонт даху ДНЗ «Ладоньки» Здолбунівської міської ради по вул.Шкільна, 35-а.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

     

         11. Капітальний ремонт покрівлі (Здолбунівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Грайлик» Здолбунівської міської ради Рівненської області .

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

         12. Капітальний ремонт системи опалення Здолбунівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №2 «Дзвіночок» Здолбунівської міської ради .

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

     

         13. Облаштування внутрішніх туалетів в початкових школах Здолбунівської міської територіальної громади. 

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

14. Протипожежні заходи (виконання робіт з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій, влаштування системи блискавкозахисту, влаштування пожежної сигналізації) в загальноосвітніх навчальних закладах Здолбунівської міської територіальної громади з метою забезпечення пожежної безпеки, у тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

15. Будівництво дошкільного навчального закладу по вул.Івана Богуна в м.Здолбунів Рівненської області

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

16. Капітальний ремонт будівлі ДНЗ «Сонечко»(утеплення фасадів та влаштування відмостки) по вул. Шкільна,7а в с.Копиткове Здолбунівського району Рівненської області.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

17. Капітальний ремонт цоколю будівлі другого корпусу ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 Здолбунівської міської ради за адресою: Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Міцкевича, 36.

Джерело фінансування: кошти на утримання установ освіти, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування. Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

КУЛЬТУРА

 

1. Капітальний ремонт (ремонт частини приміщень, влаштування опалення, відновлення опорядження фасаду, шумоізоляція даху) будівлі Здолбунівського районного історико-краєзнавчого музею Здолбунівської районної ради Рівненської області на вул.Фабрична, 9 в м. Здолбунів Рівненської області.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

2. Капітальний ремонт покрівлі Здолбунівського районного будинку культури  (Центр культури і дозвілля) Здолбунівської міської ради.

У тому числі виготовлення проєктно – кошторисної документації.

 Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

3. Виготовлення проєктно-кошторисної документації на реконструкцію глядацької зали Здолбунівського районного будинку культури (Центр культури і дозвілля)  Здолбунівської міської ради.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

         4. Влаштування системи опалення та системи блискавкозахисту приміщення клубу  (Центру культури і дозвілля) в с. Новосілки Здолбунівської міської ради .

У тому числі виготовлення проєктно – кошторисної документації.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

         5. Друга черга капітального ремонту покрівлі Здолбунівського міського клубу (Центру культури і дозвілля)   Здолбунівської міської ради.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

 

1. Реконструкція водопроводу села Степанівка, Рівненської області Здолбунівського району.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний:

 

2. Будівництво інженерних мереж в масиві забудови для учасників АТО по вул.Коперника в м.Здолбунів Рівненської області (І пусковий комплекс мережі електропостачання).

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний:

 

3. Реконструкція мереж вуличного освітлення населених пунктів Здолбунівської міської територіальної громади, у тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації.

Перелік вулиць та види робіт, послуг визначається рішенням Здолбунівської міської ради.

Джерело фінансування: місцевий бюджети.

Відповідальний: Тишкун Р.Г. – директор КП «Здолбунівське» Здолбунівської міської ради.

 

4. Реконструкція котельні на вул.Шкільна, 40б в м.Здолбунів.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: комунальне підприємство «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради.

 

5. Виготовлення схеми теплопостачання м.Здолбунів.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: комунальне підприємство «Здолбунівкомуненергія» Здолбунівської міської ради.

 

6. Будівицтво лінії водопостачання на житловий масив по вул. Мартинівка, Польова, Б.Тена, Івасюка, провулках Щепкіна та Комунальному в м.Здолбунів.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: комунальне підприємство «Здолбунівводоканал» Здолбунівської міської ради.

 

7. Будівництво очисних каналізаційних споруд в м.Здолбунів потужністю 5000 м. куб на добу.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: комунальне підприємство «Здолбунівводоканал» Здолбунівської міської ради.

 

8. Реконструкція напірного каналізаційного колектора від КНС по вул. Нова до камери переключення в м.Здолбунів  Рівненської обл..

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: комунальне підприємство «Здолбунівводоканал» Здолбунівської міської ради.

 

9.Будівництво каналізаційної мережі по вул. Полярній в м. Здолбунів Рівненської області

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: комунальне підприємство «Здолбунівводоканал» Здолбунівської міської ради.

 

10. Будівництво лінії електропередач по вул. Братів Єлінеків, Героїв Гурб та Просвіти в м. Здолбунів (1 етап).

Перелік вулиць та види робіт, послуг визначається рішенням Здолбунівської міської ради.

Джерело фінансування: місцевий бюджети.

Відповідальний: Тишкун Р.Г. – директор КП «Здолбунівське» Здолбунівської міської ради.

 

РЕКОНСТРУКЦІЯ ТА РЕМОНТ ДОРІГ

 

1. Капітальний та поточний ремонт та утримання доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Здолбунівської міської територіальної громади.

Перелік доріг, вулиць та види робіт, послуг визначається рішенням Здолбунівської міської ради.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Тишкун Р.Г. – директор КП «Здолбунівське « Здолбунівської міської ради.

 

УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄКТАМИ СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД РАЙОНУ

 

1. Забезпечення утримання майна спільної власності територіальної громади, що перебуває на балансі комунальних підприємств .

Джерело фінансування: місцевий бюджет.

Відповідальні: керівники відповідних комунальних установ.

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ

 

1. Будівництво спортивного залу дитячо-юнацької спортивної школи Здолбунівської районної ради Рівненської області м. Здолбунів, вул. Паркова.

Джерело фінансування: державний фонд регіонального розвитку, державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Антонюк І.В. – начальник управління з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради.

 

2. Встановлення спортивних тренажерів на  майданчик по вул. Шкільна,29 - Л.Українки,4, облаштування спортивної зони на майданчику в міні-сквері по вул. Л.Українки, розширення спортивного майданчика  біля будинку Шкільна,44- Коперніка,57,  майданчик для стрітболу по вул. Польовій, реконструкція баскетбольного майданчика в сквері по вул. Кармелюка.

 Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Тишкун Р.Г. – директор КП «Здолбунівське « Здолбунівської міської ради.

 

РОЗВИТОК ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ

1. Реконструкція частини приміщення адміністративного будинку під центр надання адміністративних послуг по вул. Михайла Грушевського, 14 в м. Здолбунів Рівненської області.

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Тишкун Р.Г. – директор КП «Здолбунівське « Здолбунівської міської ради.

 

2. Розробка та сталий розвиток інформаційного порталу Здолбунівської міської ради ZDGROMADA.GOV.UA

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Здолбунівська міська рада.

 

3. Придбання, розгортання та налагодження системи голосування "ГОЛОС".

Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети, інші не заборонені законодавством джерела фінансування.

Відповідальний: Здолбунівська міська рада.

 

ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА

 

1. Зміцнення матеріально-технічної бази 18-ї Державної пожежно-рятувальної частини  Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Рівненській області, зокрема  придбання  пожежних рукаві, пневмо-, гідро-, бензо-, електро- аварійно-рятувального інструменту, комплектації мобільного пункту обігріву, захисного одягу та спорядження, запасних частин для проведення ремонту спеціальних транспортних засобів, та придбання паливно-мастильних матеріалів.

Джерело фінансування: місцевий бюджет.

Відповідальний: Голодько О.М. – начальник 18-ї державної пожежно-рятувальної частини Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області.

 

ВИКОНАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ІНШИМИ ДЕРЖАВНИМИ ОРГАНАМИ

 

1. Підвищення ефективності та забезпечення виконання Рівненською районною державною адміністрацією та її структурними підрозділами повноважень делегованих Здолбунівською міською радою.

Джерело фінансування: місцевий бюджет.

Відповідальний: Рівненська районна державна адміністрація.

 

2. Зміцнення матеріально-технічної бази Здолбунівського міжрайонного відділу управління Служби безпеки України у Рівненській області.

Джерело фінансування: місцевий бюджет.

Відповідальний: начальник Здолбунівського міжрайонного відділу управління Служби безпеки України у Рівненській області.

 

3. Зміцнення матеріально-технічної бази відділення поліції №6 Рівненського районного управління поліції Головного управління Національної поліції у Рівненській області для закупівлі будівельних матеріалів на поточний ремонт, запасних частин до автотранспорту та паливно мастильних матеріалів.

Джерело фінансування: місцевий бюджет.

Відповідальний: Головне управління Національної поліції у Рівненській області.

 

4. Придбання поліцейського автомобіля для міської ради по програмі поліцейський офіцер громади.

Джерело фінансування: місцевий бюджет.

Відповідальний: Головне управління Національної поліції у Рівненській області.

 

 

 

Заступник міського голови                                                     Юрій СОСЮК

 

 

 

 

 

Додаток 3

до Програми

 

 

 

 

Перелік інвестиційних програм та проектів,

реалізація яких передбачається у 2021 році за рахунок

коштів державного фонду регіонального розвитку

 






















Найменування

інвестиційних програм і проектів

регіонального розвитку та

їх місцезнаходження, вид робіт
Період реалізації Кошторисна вартість,

тис. гривень
усього залишок на 01.01.2021




Будівництво спортивного залу дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Парковій в м. Здолбунів

 
2021 48874,0 30496,96

 

 

 

 

Заступник міського голови                                                     Юрій СОСЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

до Програми

 

Додатковий перелік інвестиційних проектів

та програм регіонального розвитку,

реалізація яких потребує залучення бюджетних коштів

 
































































Найменування

інвестиційних програм і проектів

регіонального розвитку та

їх місцезнаходження, вид робіт
Період реалізації Кошторисна вартість,

тис. гривень
усього залишок на 01.01.2021
1 Будівництво спортивного залу дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Парковій в м. Здолбунів 2021 48874,0 30496,96
2 Будівництво Здолбунівської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 3 по вул. Устима Кармелюка, 5 в м. Здолбунів 2022-2023 120253.3 120253.3
3 Капітальний ремонт даху дошкільного навчального закладу «Ладоньки» по вул. Шкільній, 35-А

в м. Здолбунів
2021 719,7 719,7
4 Капітальний ремонт спортзалу Глинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» по вул. Центральній, 15 в с. Глинськ Здолбунівського району 2021 1462,1 482,0
5 Капітальний ремонт покрівлі другого корпусу загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 5

по вул. Міцкевича, 36 в м. Здолбунів
2021 765,0 740,2
6 Капітальний ремонт будівлі Здолбунівської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 1 по вул. Жука, 4 в м. Здолбунів

 
2021 15963,3 9599,9
7 Капітальний ремонт будівлі Здолбунівського районного історико-краєзнавчого музею (ремонт частини приміщень, влаштування опалення, відновлення опорядження фасаду, шумоізоляція даху) по вул. Фабричній, 9 в м. Здолбунів

 
2021 611,0 611,0

 

 

 

Заступник міського голови                                                     Юрій СОСЮК

 

 

Додаток 5

до Програми

Перелік галузевих програм,

які реалізовуватимуться  у 2021 році

 














































































 

Назва програми
Здолбунівської міської ради
1 Програма розроблення містобудівної документації Здолбунівської міської територіальної громади на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
2 Програма забезпечення депутатської діяльності депутатів Здолбунівської міської ради   на  2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
3 Програма соціального захисту  населення Здолбунівської міської територіальної громади  та надання пільг окремим  категоріям громадян на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
4 Програма  організації та проведення  культурно-мистецьких, національно-патріотичних та спортивно-масових заходів Здолбунівської міської територіальної громади на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
5 Програма капітальних ремонтів житлового фонду міста Здолбунова на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
6 Програма природоохоронних заходів, які фінансуються з Здолбунівського  міського природоохоронного  фонду в 2021 році  затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
7 Програма розвитку Здолбунівської громади та підтримки                                        комунальних підприємств  на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
8 Програма розвитку дорожнього господарства Здолбунівської міської територіальної  громади на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
9 Програма ефективної роботи та утримання водопровідно-каналізаційного  господарства,  діяльності з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії  на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
10 Програма утримання та обслуговування об’єктів комунальної власності  Здолбунівської  міської територіальної  громади   на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
11 Програма розвитку фізичної культури та спорту Здолбунівської міської територіальної громади на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
12 Програма організації та проведення  конкурсів  проектів розвитку окремих  територій Здолбунівської  міської територіальної громади  на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
13 Програма заходів з відзначення державних,  професійних свят та  ювілейних дат   на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
14 Програма розроблення земельної документації Здолбунівської міської територіальної громади на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
15 Програма благоустрою Здолбунівської громади  на 2021 рік затверджена рішенням Здолбунівської міської ради  від 24 грудня 2020 року №66
16 Програма фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська стоматологічна поліклініка» Здолбунівської міської ради на 2021-2025 роки затверджена рішенням Здолбунівської міської ради від 03 лютого 2021  року  № 99
17 Програма фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Здолбунівський центр первинної медичної допомоги»  Здолбунівської міської ради Рівненської області на 2021-2025 роки затверджена рішенням Здолбунівської міської ради від 03 лютого 2021  року   № 98

 

 

Заступник міського голови                                                     Юрій СОСЮК