ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XIII |
Скликання: | VIII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 8 |
Дата реєстрації: | 23.07.2021 |
Проголосовано: | 04.08.2021 10:59:41 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
22
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
1
- Відсутні
4
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 8
У К Р А Ї Н А
Здолбунівська міська рада Рівненської області
восьме скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 04 серпня 2021 року №____
Про затвердження Положення
про проведення земляних робіт
на території Здолбунівської міської
територіальної громади
Керуючись законами України «Про благоустрій населених пунктів» та «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою посилення належного контролю щодо надання підприємствам, установам, організаціям і фізичним особам дозволів для проведення земляних робіт та дотриманням правил безпеки під час їх виконання, Здолбунівська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про проведення земляних робіт на території Здолбунівської міської територіальної громади, що додається.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сосюка Ю.П.
Міський голова Владислав СУХЛЯК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Здолбунівської міської ради
______________________________
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення земляних робіт на території населених пунктів
Здолбунівської міської територіальної громади
Положення про проведення земляних робіт на території Здолбунівської міської територіальної громади (далі - Положення) встановлює процедуру видачі дозволів (ордерів) на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання. Положення розроблено з метою недопущення самовільного проведення земляних робіт, запобігання виведенню з ладу підземних комунікацій та порушенню елементів благоустрою і обов’язкове для застосування всіма суб’єктами господарювання, незалежно від форм власності та фізичними особами.
1. До початку проведення земляних робіт виконавцям робіт необхідно звернутися з заявою до відділу з питань комунального господарства,благоустрою та екології Здолбунівської міської ради, розташованого за адресою: м. Здолбунів, вул. Грушевського, 14 та отримати бланк ордеру на проведення земляних робіт (Додаток 1). Ордер є чинним за умови його погодження з усіма зацікавленими установами та організаціями, що обслуговують підземні комунікації (особами, інтереси яких можуть бути порушені) та подальшої реєстрації.
2. Для реєстрації ордеру на проведення земляних робіт замовник подає до відділу з питань комунального господарства, благоустрою та екології Здолбунівської міської ради :
- заяву (Додаток 2);
- ситуаційний план розміщення об’єкта (схематичний план будівництва з визначенням місця виконання робіт або траси прокладання чи ремонту комунікацій з прив’язкою відносно прилеглих вулиць);
- копії технічних умов на підключення до інженерних мереж;
- при будівництві, реконструкції об’єктів містобудування - декларацію про початок або дозвіл на виконання будівельних робіт;
- ордер на виконання земляних робіт з погодженнями відповідних служб;
-копію наказу або іншого розпорядчого документу про призначення відповідальної особи за проведення робіт (за наявності).
У випадку виконання відновлювальних робіт підрядною організацією, замовником додається копія договору на відновлення асфальтобетонного покриття та/або елементів благоустрою з підрядною організацією.
Ордер на проведення земляних робіт реєструється у відділі з питань комунального господарства, благоустрою та екології Здолбунівської міської ради
3. Відділу з питань комунального господарства,благоустрою та екології Здолбунівської міської ради протягом десяти робочих днів після звернення виконавця робіт, за умови надання всіх необхідних документів вказаних в п. З.
4. Виконання робіт без відповідно зареєстрованого у з питань комунального господарства, благоустрою та екології Здолбунівської міської ради ордеру або його своєчасної перереєстрації вважається самовільним і тягне за собою відповідальність відповідно до ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
5. Ордер повинен зберігатися у особи, відповідальної за виконання робіт, і пред’являтися на вимогу осіб, яким надано право контролю за проведенням земляних робіт, утриманням елементів благоустрою.
6. В разі виникнення аварійної ситуації, роботи проводяться невідкладно, з подальшим оформленням ордеру на проведення земляних робіт протягом наступного робочого дня з початку їх проведення, при цьому, якщо в зоні робіт є підземні комунікації, роботи необхідно проводити в присутності представників зацікавлених підприємств. Підприємства. що виконують аварійні роботи невідкладно повідомляють про це з питань комунального господарства,
благоустрою та екології Здолбунівської міської ради
7. При виявленні будь-яких підземних комунікацій, не вказаних на плані, роботи необхідно негайно припинити і лише визначивши з представниками зацікавлених організацій можливість подальшого проведення земляних робіт продовжувати їх.
8. При проведенні земляних робіт навколо місця роботи необхідно встановлювати огорожу з попереджувальними написами та надписами з зазначенням організації та відповідальної особи, яка здійснює земляні роботи.
9. У випадку, коли земляні роботи викликають відхилення від маршрутів або графіка руху громадського транспорту, особа або організація, що їх виконує, зобов’язана повідомити про це населення через засоби масової інформації, провести узгодження з органами поліції та попередити про це суб’єктів господарювання, які надають послуги з пасажирських перевезень не менше ніж за 5 діб до початку проведення робіт.
10. Відновлення твердого та ґрунтового покриття після виконання земляних та ремонтно- будівельних робіт повинно бути виконано в триденний термін з повідомленням про це з питань комунального господарства,
благоустрою та екології Здолбунівської міської ради .
11. Відновлення асфальтного покриття проводиться не пізніше 30 днів після тимчасового улаштування пошкодженої ділянки згідно з технологією проведення таких робіт при стабільних температурах повітря не нижче +5 оС в період будівельного сезону.
12. Після закінчення робіт і поновлення зруйнованих елементів благоустрою, виконавець робіт повинен запросити уповноважену особу від з питань комунального господарства, благоустрою та екології Здолбунівської міської ради та власників (балансоутримувачів) комунікацій, мереж для огляду і прийняття робіт по відновленню елементів благоустрою.
13. Всі заявники, які проводять земляні роботи на території населених пунктів Здолбунівської міської територіальної громади, відновлюють зруйнований благоустрій за власні кошти своїми силами або силами підрядних організацій чи організацій, яким вони підпорядковуються.
14. Заявники, які проводили зазначені роботи, несуть відповідальність за осідання асфальтового чи іншого покриття, що виникло після їх виконання, внаслідок неякісного ущільнення протягом двох років. Усунення дефектів виконується за рахунок заявників.
15. При проведенні робіт забороняється:
-пошкоджувати відповідні споруди, зелені насадження та елементи благоустрою;
-готувати розчин і бетон безпосередньо на проїзній та пішохідній частинах вулиці;
-залишати на проїзній частині вулиці, тротуарах, газонах землю, будівельне сміття після закінчення земляних та ремонтно-будівельних робіт;
-виносити бруд на колесах автомобілів та іншої техніки на міські вулиці з асфальтовим покриттям;
-займати територію поза зоною проведення робіт;
-загороджувати проходи і в’їзди (виїзди) у двори, порушувати рух транспорту та пішоходів.
16. Прийняття документів і реєстрація ордерів здійснюється з питань комунального господарства, благоустрою та екології Здолбунівської міської ради
17. Контроль за термінами та якістю виконання відновлювальних робіт покласти на з питань комунального господарства, благоустрою та екології Здолбунівської міської ради
Секретар міської ради Валентина КАПІТУЛА
Додаток
до рішення Здолбунівської міської ради
_________________________________
Ордер на проведення земляних робіт № від« » 20 Адреса робіт | Контрольний корінець до ордеру на проведення земляних робіт № від 20 р. На право проведення земляних робіт | |
(найменування робіт та адреса) Термін проведення робіт: від« » 20 до « » 20 | ||
(найменування робіт) Строк проведення робіт від« » 20 | Назва організації, яка проводить роботи/ П.І.Б. особи | |
до « » 20 Назва організації, яка проводить роботи/ П.І.Б. особи | Заявник: | |
(П.І.Б.) Проект, згідно якого виконуються роботи (за наявності) | ||
Відповідальна особа | ||
Заявник попереджений про обов'язок протягом трьох днів після закінчення земляних робіт здійснити відновлення елементів благоустрою. У випадку порушення строків та невиконання відновлювальних дорожніх робіт заявник може бути притягнутий до відповідальності у порядку, зазначеному чинним законодавством України. Підпис заявника про отримання ордеру: | ||
(П.І.Б.) Адреса, телефон Проект, згідно якого виконуються роботи (за наявності) | ||
ПОГОДЖЕНО: | ||
(Підпис) (П.І.Б.) Ордер затвердив до видачі | ||
(П.І.Б.) Ордер видав | ||
(П.І.Б.) |
(найменування виконавчого органу сільської, селищної, міської ради,
якому подається заява)
Заявник___________________________________________
(найменування юридичної особи, прізвище,
ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, їх
місцезнаходження, контактний номер телефону)
місцезнаходження, контактний номер телефону)
ЗАЯВА
Відповідно до статті 26 і Закону України “Про благоустрій населених пунктів” прошу
(видати, переоформити, видати дублікат, анулювати (необхідне зазначити)
дозвіл (ордер) на порушення об’єкта благоустрою
(назва об’єкта благоустрою
та його місцезнаходження)
та його місцезнаходження)
з метою проведення_______________________________________________________________ .
(вид земляних та/або ремонтних робіт
згідно з додатком 3 до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або
відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів та місце їх проведення)
відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів та місце їх проведення)
Дозвіл від_____________________________ 20____ р. №__________ (зазначається у разі
переоформлення, анулювання дозволу або видачі його дубліката) виданий
(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я
та по батькові фізичної особи — підприємця, їх місцезнаходження)
та по батькові фізичної особи — підприємця, їх місцезнаходження)
Додаток: Дозвіл або його дублікат (у разі переоформлення, анулювання дозволу або видачі його дубліката (крім випадків видачі дубліката у зв’язку з втратою).
З метою забезпечення ведення реєстру дозволів на порушення об’єктів благоустрою і відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” я,
(прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи) (підпис)
даю згоду на оброблення моїх персональних даних.
Заявник ________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Примітка. Кожна сторінка цієї заяви засвідчується підписом заявника, скріпленим його печаткою (за